مطلع الفجر18:01 - 1396/11/11
مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب خبر داد؛

جبران عقب ماندگی های تحصیلی درمناطق زلزله زده گیلانغرب/توزیع تبلت بین دانش اموزان مقطع پیش دانشگاهی

مطلع الفجر:مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب از اجرای کلاسهای آموزشی فوق العاده کیفی برای دانش اموزان پیش دانشگاهی مناطق زلزله زده شهرستان خبر داد.

 عطا اله پرویز در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجراظهار داشت:به مدت یک هفته و به صورت فوق العاده دانش آموزان  مقطع پیش دانشگاهی مناطق زلزله زده شهرستان زیر نظر برجسته ترین اساتید  منطقه 2 تهران که عموما در شبکه اموزش صدا و سیما مباحث درسی را برای دانش اموزان ،آموزش میدهند  در گیلانغرب  از اموزشهای با کیفیت و عالی برخوردار می شوند .

عطا اله پرویز تصریح کرد : بزودی در بین همه دانش اموزان پیش دانشگاهی  شهرستان زلزله زده گیلانغرب تبلت رایگان توزیع می شود .

 وی افزود: بعد از یک هفته اموزش حضوری  مباحث اموزشی  درسی از طریق فضای مجازی تداوم خواهد داشت که باید دانش اموزان عزیز از این فرصت طلایی و  موثر حد اکثر استفاده را ببرند.

مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب اظهار داشت:در خلال زلزله های اخیربار روانی وروحی شدیدی بر دانش اموزان منطقه وارد شد و این مهم منجربه لطمه دروضعیت تحصیلی دانش آموزان شد

وی ابراز داشت : در جهت جبران این وضعیت و فراهم کردن شرایط آموزشی مطلوب با پیگیری های انجام شده  با اموزش و پرورش استان زمینه حضور اساتید برجسته کشوری در گیلانغرب فراهم شده است که می طلبد عزیزان دانش اموزان از این فضای  موجود به شایستگی استفاده کنند.