مطلع الفجر11:52 - 1396/11/11
حادثه

پراید تصادفی گیلانغرب در آتش سوخت+ عکس

مطلع الفجر: شامگاه دیروز یک دستگاه پراید در محور ایوان گیلانغرب بر اثر تصادف در آتش سوخت.

 به گزارشمطلع الفجر، شامگاه  دیروز یک دستگاه  پراید در محور ایوان گیلانغرب بر اثر تصادف در آتش سوخت.

  یک منبع موثق در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر  اظهار داشت:این خودرو پراید شامگاه دیرروز از سمت ایوان از محور ناودار  به گیلانغرب  تردد میکرد که به دلیل  انحراف از جاده واژگون ودر دره ای سقوط کرد .

  وی افزود:بعداز چند ساعت مصدومان به حالت تقریبا بیهوش بدون اطلاع کسی  در حالی که آن نقطه خط موبایل نداشت همانجا مانند.

این منبع ابراز داشت : بر اثر حادثه به ناگاه خودرو  پراید منفجر شد و چند جوان متوجه شده و سه سرنشین را که یکی از آنها خانمی میانسال بود با اطلاع بیمارستان به مرکز درمانی منتقل شدند.
حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شد.

محور گیلانغرب ناودار ایوان یک محور جاده ای غیر استاندار و کوهستانی است که بشمار نقاط حادثه ساز دارد و ترددعمومی  در شرایط  و وضعیت کنونی از ان توصیه نمیشود .

 طی ماههای اخیر میزان تصادفت جاده ای در گیلانغرب  افزایش یافته است که ضرورت دارد با توجه به وسعت جغرافییایی شریانهای ارتباطی و وجود نقاط حادثه خیز بیشمار رانندگان اصول و مقررات رانندگی را رعایت کرده و همواره ایمن در جاده برانند تا شاهد حوادث ناراحت کننده نباشیم.


شهرستان گیلانغرب با 72 هراز نفر جمعیت دارای دو بخش گواور و گیلانغرب است و دارای۵۰۰ کیلومتر راههای مواصلاتی است که ۳۱۰ کیلومتر آن راه های اصلی و ۱۹۰ کیلومتر نیز راه فرعی است که نقاط حادثه خیز بیشمار ان نیاز به بازنگری و ترمیم دارد .