مطلع الفجر13:05 - 1396/10/27
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:

۱۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه رازی مشغول به تحصیل هستن

مطلع الفجر: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: نزدیک به ۱۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

 

به گزارشمطلع الفجر، به نقل از چشم نیوز، دکتر محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا ، رئیس دانشگاه  رازی کرمانشاه در نشست شورای این دانشگاه اظهار داشت: این ترم را با درایت همکاران و با وجود فراز و نشیب‌ها اما با موفقیت به پایان رساندیم و امیدوارم در برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر و با افق مناسب‌تر برای دانشگاه کوشا و دارای حرکت رو به جلو باشیم.

رئیس دانشگاه رازی در ادامه به وضعیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های کلی، هرساله شاهد کاهش یا افزایش در پذیرش دانشجویان مقاطع دکترا و ارشد هستیم و این مهم بر اساس آیین‌نامه مربوطه اعمال خواهد شد.

 اعلمی آل آقا خواستار تعامل بیشتر و همفکری در شورای آموزشی دانشگاه رازی برای بهبود وضعیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی شد و گفت: باید به‌گونه‌ای پیش رفت که خروجی و تصمیمات اتخاذ شده منجر به رضایت هیئت‌علمی و بهبود وضعیت آموزشی گردد.

وی کارِ کیفی ارزشمند در حوزه شورای دانشگاه و تحصیلات تکمیلی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در دانشگاه محدودیتی برای اعضای هیئت‌علمی که کیفیت را مدّ نظر دارند و به دنبال بهبود و ارتقاء کیفیت هستند، وجود ندارد.

رئیس دانشگاه رازی خواستار هماهنگی و تعامل و همفکری بیشتر شورای دانشگاه در راستای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی شد و گفت: این جلسات برای هم‌افزایی و برادری و اُخوت است و این رویه باید ادامه یابد.

اعلمی آل آقا با تأکید بر اینکه امتیازات گِرند اساتید برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی لحاظ گردد، گفت: اساتیدی که امتیاز گِرند آن‌ها بالا است، محدودیتی در این زمینه ندارند.

وی با اشاره به تحصیل ۸۳۷ دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه رازی گفت: نزدیک به ۱۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.