مطلع الفجر11:53 - 1396/10/17
مسئول توزیع بسته های جهان رایانه استان کرمانشاه:

بسته های آموزشی توزیع شده بین دانش آموزان سرپل ذهاب حاوی تبلت نبوده است/ رفع ابهام و گله مندی والدین

مطلع الفجر: مسئول توزیع بسته های جهان رایانه استان کرمانشاه گفت: بسته های آموزشی توزیع شده بین دانش آموزان سرپل ذهاب حاوی تبلت نبوده است.

به گزارشمطلع الفجر، به نقل از بازی دراز،والدین و دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوم شهرستان سرپل ذهاب نسبت به توزیع بسته های آموزشی برگزیدگان آریا و محتوای این پک اهدایی گله مند و ناراضی هستند و مدعی اند این بسته ها طبق تصویر روی جلد علاوه بر فلش کارت های درسی حاوی تبلت بوده است و متاسفانه جای تبلت در این پک ها خالی است.

این والدین طی تماس ها و درخواست های بسیاری ازپایگاه خبری رسمی بازی دراز خواستار پیگیری این موضوع شدند.

مسئول توزیع بسته های جهان رایانه استان کرمانشاه درگفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در مرحله اول 4هزار و 500 بسته شامل فلش کارت چاپی و هم فلش کارت الکترونیکی است که در هر دو از روش لایتنر استفاده شده و با بازی های جذاب همراه شده است و همچنین علاوه بر نرم افزار آموزشی نکات مهم درس ها نیز در این فلش کارت ها گنجانده شده است .

وی تاکید کرد: این بسته های آموزشی دارای تبلت نبوده است و بصورت بسته بندی تحویل اداره  آموزش و پرورش سرپل ذهاب داده شده است و جای خالی مشاهده شده در پک ، یک دفترچه راهنما باید باشد.

محمد حسین رشیدی تصریح کرد: توزیع 7هزار و 500 بسته آموزشی حاوی محتوای فلش کارت چاپی در بین دانش اموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان سرپل ذهاب در دستور کاراست.