مطلع الفجر11:48 - 1396/10/17
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است/ از هیچ مدیری در این خصوص نمی‌گذرم

مطلع الفجر: استاندار کرمانشاه گفت: باور قلبی دارم که اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است و در این خصوص از هیچ مدیری نمی‌گذرم و هر مدیری در اتوبان اقتصاد مقاومتی کند باشد، جا می‌ماند.

به گزارشمطلع الفجر، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت:  نظام مهندسی استان همکاری مطلوبی با زلزله‌زدگان نداشته است و حاضر نیستند تخفیف چشمگیری برای مردم زلزله زده استان خودشان درنظر بگیرند. درحالیکه نظام مهندسی اصفهان بخاطر کمک به زلزله‌زدگان استان حاضر به تخفیف ۷۰درصدی شده است. اگر نظام مهندسی استان به همین روال ادامه دهد، از نظام مهندسی استان اصفهان دعوت می کنیم که به کمک مردم بیاید.

وی افزود: به نظر می‌رسد که جلسات اقتصاد مقاومتی توسط مدیران جدی گرفته نمی‌شود. درحالیکه سند راهبردی توسعه کشور اقتصاد مقاومتی است و کشورهایی که امروز پرچمدار توسعه در دنیا هستند، محور عملکرد و برنامه ریزی شان «نگاه به درون» یا به تعبیری همان اقتصاد مقاومتی بوده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی توسعه استان کرمانشاه، حوزه گردشگری است و توقع داریم میراث فرهنگی برنامه راهبردی دقیق در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: همه مسئولین و کارشناسان معتقدند که گردشگری باید محور توسعه استان باشد و در این عرصه همه دستگاهها باید تلاش کنند و تمام مسوولیت نباید بر دوش میراث فرهنگی باشد.

بازوند تاکید کرد: میراث فرهنگی در نشست آینده اقتصاد مقاومتی، برنامه ی جامع خود را برای نوروز ۹۷ ارائه کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای توسعه استان نمی‌توانیم با روش «کوشش وخطا» پیش برویم، گفت: بدون برنامه ریزی درست و تدبیر، دستیابی استان به توسعه ممکن نخواهد بود.

وی یادآور شد: خط قرمز همه ما باید «منافع استان» باشد. مدیران استان باید با تمام توان، وجود و ظرفیت ممکن از استان دفاع کنند.

بازوند تصریح و خاطرنشان کرد: باور قلبی دارم که اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است و در این خصوص از هیچ مدیری نمی‌گذرم و هر مدیری در اتوبان اقتصاد مقاومتی کند باشد، جا می‌ماند.