مطلع الفجر11:47 - 1396/10/07
تصویری ، توصیفی؛

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان گیلانغرب برگزار شد + تصاویر

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان گیلانغرب با هدف از تشکیل مجمع بسیج تبادل نظر جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان بسیجی تشکیل شد .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن فرمایشات ایشان و با هدف حفظ انسجام بیشتر اقشار بسیج، جلسه مجمع عالی بسیج  گیلان غرب  باحضورنمایندگان اقشار مختلف بسیج این شهرستان در  حسینه سپاه برگزار شد.

 

فرمانده سپاه  گیلان غرب  گفت: دراین شورای  ارزشی و خدوم  همه  افراد جامعه و همه بسیجیان می توانند در تخصص ها و ویژگی هایی که دارا هستند در اقشار و اصناف و کارمندی و کارگری و دانشجویی ودانش آموزی و فرهنگی   بسیج سازماندهی شوند.

*می بایست به شایستگی  از ظرفیت نخبگان بسیج در قالب کار گروه ها استفاده شود

سرهنگ معصومعلی محمدی  به جایگاه نخبگان متعهد و انقلابی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت : شاکله انقلابی و متعهدانه بسیج دامنه نفوذ بالایی در سطح جامعه دارد و با تخصص افراد با روحیه انقلابی و جهادی گری می توان در پیشبرد فضای توسعه شهرستان استفاده کرد.

وی با ابراز اینکه پیشرفت و پاسداری از انقلاب اسلامی رسالتی محوری و بنیادی برای نهادهای انقلابی است  تصریح کرد :می بایست به شایستگی  از ظرفیت نخبگان بسیج در قالب کار گروه ها استفاده شود ودستگاه های دولتی و دستگاه های اجرایی در فضای توسعه شهرستان از این ظرفیت نخبگی بسیج استفاده کنند کما اینکه تاکنون  مشکلات و چالشهایی در این مجمع بررسی شده و به نهادهای اجرایی ارجاع داده شده و منتج به نتیجه شده است .

 این مسئول ابراز داشت :امیدواریم با فعالیت‌های تخصصی این مجمع در ارائه راهکارهای متنوع در زمینه های مختلف بتوانیم گامی مهم و موثر در زمینه های فرهنگی شهرستان برداریم.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب هم در  مجمع عالی بسیج گیلانغرب با تاکید بر استفاده از نقش نخبگان  مومن و متعهد  اظهار داشت :حقیقتا مجمع بسیج بزرگترین جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان در هر شهرستان بوده که دارای ارکان مختلفی است و با توجه به خروجی مطالعات و اظهارت این شاکله  ارزشی میتوان بسیاری از چالشهای اجرایی ف فرهنگی و اجتماعی شهرستان را مرتفع کرد.
 حجت الاسلام خاص امیری  بر نقش بسیج و نخبگان با تفکر بسیجی در شکل دادن جبهه مقاومت در برابر هجمه ضد فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت:بسیج مردمی هست و همه اقشار ما بسیجی می باشند وانتظار ما این هست که بسیج ما در مقابل هجمه های فرهنگی و اعتقادی و نفوذهایی که دشمنان دارند بسیج هم تقابل با دشمنان در این عرصه داشته باشند.
*خواص بی بصیرت  و فتنه گران در امواج خروشان بصیرت ملت در 9 دی نابود شدند

امام جمعه گیلانغرب  در ادامه به فتنه 88 و حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت : دشمنان اسلام و انقلاب  وقتی در جنگی نابرابر و ظالمانه 8 ساله با دفاع مقدس  ملت ایران اسلامی و شکست ایادی خود مواجه شدند هر روز دکترینی خصمانه از عداوت و کینه ورزی خود برای ملت ما رو میکنند .

 حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت : دشمن در سال 88 با بهره گیری از غفلت عده ای از فریب خوردگان و خواص بی بصیرت سعی داشت  مردم را در مقابل نظام و انقلاب قرار دهد اما  رهنمونهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی و بصیرانه مردم در 9 دی ،  فتنه گران را در گرداب خشم ملتی انقلابی در هم شکست .

وی ابراز داشت: خواصی بی بصیرتی  که در سال 88 خط خود را از فتنه گران جدا نکردند و هیچ اقدامی در راستای حرکت ساختار شکنان  و توهین کنندگان به اسلام و عاشورا و اصل ولایت فقیه ننمودند  در 9 دی  ، روز بصیرت مردم  و حماسه مردم در تبعیت از ولایت فقیه و  انقلاب  مورد غضب مردم قرار گرفتند .

  در ادامه ،ضمن اظهار نظر و تبادل  دیدگاه اعضای مجمع دو موضوع که قبلا به عنوان مشکلات مورد  نظر در شهرستان در حوزه زیر ساختهای عمومی و یک مورد در حوزه بهداشت   واقع شده بود  جمع بندی گردید .