مطلع الفجر12:25 - 1396/09/16
صبح امروز رخ داد؛

4 کشته و مصدوم در تصادف جاده ای گیلانغرب+تصاویر

مطلع الفجر:صبح امروز تصادفات جاده ای گردنه قلاجه گیلانغرب 4 کشته و زخمی به جا گذاشت.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،صبح امروز و در محور  گیلانغرب به اسلام آباد ، تصادفات جاده ای در  گردنه قلاجه گیلانغرب 4 کشته و زخمی به جا گذاشت.

 بنا بر اظهار پرسنل هلال اهمر  در ساعاتی قبل و به طور مجزا سه تصادف در گرنه قلاجه به وقوع پیوست که صدمات جانی را به همراه داشت .

در اغازین ساعات صبح امروز یک دستگاه پراید در ابتدای گردنه قلاجه باتداوم  بارندگی به دلیل لیز خوردگی از جاده منحرف و واژگون شد که دو نفر از سرنشینان ان مصدوم شدند .

 ساعاتی دیگر در ورودی میدان شهر سرمست در بخش گواور  نیز یک دستگاه پیکان از جاده منحرف و واژگون شد که سرنشین ان مصدوم شد .

اما حادثه دلخراشی که دقایقی پیش به وقوع پیوست در محدوده ورودی تونل قلاجه بود که یک دستگاه مینی بوس  از جاده منحرف و واژگون شد و راننده ان به اظهار مرکز فوریتهای پزشکی 115 گیلانغرب در دم  فوت شد .

گردنه قلاجه یکی از محور های پر تردد و در عین حال حساس   گیلانغرب  است که با اغاز بارندگی ها منشا خسارتها و تصادفات رانندگی می شود که این مهم می طلبد رانندگان در تردد از این مسیر با رعایت سرعت مطمینه و اصول و مقررات رانندگی حافظ جان و مال خود در حین تردد باشند .

شهرستان گیلانغرب دومین شهرستان وسیع استان کرمانشاه  است که  500 کیلومتر راه مواصلاتی دارد که 310 کیلومتر راه اصلی و مابقی راههای فرعی است.

 این شهرستان دهها نقطه حادثه خیز دارد که علی رغم تلاش های راه و ترابری برای حذف انها همچنان بسیاری از نقاط حادثه ساز و منشاء خسارت و تلفات جاده ای ظرف سالهای اخیر بوده است .
 تصاویر حادثه از شهروند خبرنگار :علی اصغر پورقاسم