مطلع الفجر10:46 - 1396/07/30
در قالب کاروان راهیان نور؛

دانش آموزان دختر گیلانغربی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند+تصویر

مطلع الفجر:فرمانده سپاه گیلانغرب از اعزام 240نفر ازدانش آموز گیلانغربی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

دانش آموزان دختر شهرستان گیلانغرب در قالب کاروان راهیان نور عازم رزمگاه و جبهه های غرب کشور شدند تا بار دیگر در تجدید میثاق با امام شهدا و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بیعتی دوباره داشته باشند .
فرمانده سپاه گیلانغرب  در حاشیه اعزام این دانش اموزان به خبرنگارمطلع الفجرگفت:240 نفر از دانش آموزان دختر دبیرستانی گیلان غرب در قالب اردوهای راهیان نور  به جبهه های غرب  اعزام شدند .
 
سرهنگ دوم پاسدار معصومعلی محمدی ابراز داشت: با هدف بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان و شناخت واقعیتهای ایثارگری و شهامت و رشادت رزمندگان و همچنین برای سرکوب نقشه های شوم دشمنان ، باید راهیان نور را تقویت كنیم تا در مقابل جنگ نرم امروزدشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب پیروز باشیم.
 
وی با اشاره به نتایج این اعزام ها بیان کرد:انتظار می رود با این اقدامات فرهنگ ایثار و شهادت در طول این سفر معنوی چند روزه به نسل های آینده انتقال داده شود.
 
سرهنگ ابراز داشت:بازدیدازیادمان شهدای مرصاد،حضوردربرنامه افلاکیان درپادگان توحید کرمانشاه و بازدید از یادمان مطلع الفجر،شهید بهشتی وبازی دراز از جمله برنامه های پیش بینی شده طی چند روز است که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است

این مراسم به همت حوزه مقاومت شهید رجایی دانش آموزی  بسیج  و آموزش و پرورش گیلانغرب برگزار شد .