مطلع الفجر14:00 - 1396/07/29
با حضور ارگانهای انتظامی و امدادی؛

مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای در گیلانغرب برگزار شد + تصاویر

مطلع الفجر: فرمانده پلیس راه گیلان غرب از برگزاری مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای با حضور دستگاه‌های ذیربط در شهرستان گیلانغرب خبر داد .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای با حضور بخشدار ، امدادگران هلال احمر،مجموعه بهداشت شهرستان ، پلیس راه و انتظامی ، شهرداری و مرکز فوریتهای پزشکی  امروز  در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

فرمانده پلیس راه گیلانغرب در حاشیه این مراسم به خبرنگار مطلع الفجرگفت: این مانور در راستای ارتقاء آمادگی در برابر وقوع تصادفات و سوانح جاده‌ای در شهرستان گیلانغرب در آستانه اربعین حسینی و تردد زوار از محورهای مواصلاتی این شهرستان  در محور گیلانغرب به اسلام اباد برگزار شد .

سرهنگ عبدالرضا مریمی در مورد شکل حادثه فرضی و روند اجرای مانور ابراز داشت:ساعت 10 و 45دقیقه صبح مانور امداد ونجات  با حضور مسئولان محترم ادارات در ورودی شهر گیلانغرب با اعلام خبر تصادف یک دستگاه پژو اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای  پلیس راه  و یگانهای امدادی هلال احمر و دیگر نیروها جهت امداد رسانی به محل اعزام شدند.

این مسئول ابراز داشت: مانور امروز که با ایجاد تصادف (مصدوم فرضی در حادثه) و با اعلام تلفن به سایر تیم های امدادی شهرستان در محل ورودی شهر شروع شد که عوامل پلیس راه و عوامل  امدادگران هلال احمر و فوریت های پزشکی و اتش نشانی  در کمتر از مدت زمان استاندارد در محل حادثه فرضی مستقر و اقدام به ارائه خدمات درمانی مصدومین فرضی وسپس اقدام به انتقال آنان به مراکز درمانی گیلانغرب کردند.