مطلع الفجر12:28 - 1396/07/19
تصویری ،توصیفی؛

زنگ جشن عاطفه ها با شعار«مهر درانتظار همدلی»درگیلانغرب نواخته شد+تصاویر

مطلع الفجر:همزمان باآغازین روزهای سال تحصیلی جدید، آیین جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» و با نواختن زنگ این جشن در مدارس گیلانغرب آغاز شد.

 به گزارشخبرنگار  مطلع الفجر،در این مراسم امام جمعه گیلانغرب ضمن تکریم روحیه نوع دوستی و اقدامات خیرانه  مردم اظهار داشت: انفاق و کمک به نیازمندان  مصداقی از خوبی و افعال حسنه است که هم خداوند و هم ائمه اطهار(ع) به ان تاکید کرده اند.

 حجت الاسلام خاص امیری تصریح کرد:احسان و دستگیری نیازمندان کاری بسیار نیک و ارزشمندی است که خداوند بارها در مورد اجر و پاداش آن به نیکوکاران وعده داده است و چه خوب است که در راستای فرهنگ سازی توجه هرچه بیشتر به ان در همه ارکان و رده ها اهتمام داشته باشیم.‌

 در این مراسم همچنین رییس کمیته امداد گیلانغرب  با اشاره به اینکه همدلی ها و بخشش ها و احترام باید از طریق خانواده و معلمان در مقاطع ابتدایی و پایه فرهنگ سازی و آموزش داده شود ابراز داشت:آن هنگام  مشکلات در جامعه حل می شود که همه مابه کمک همنوعان خود بیاییم و حس مهربانی و عاطفه را در جامعه گسترش دهیم.

برق پور  تصریح کرد: جشن عاطفه های امسال طی دو مرحله در شهرستان برگزار شد که  مرحله اول آندر روزهای  23و 24 شهریور انجام گرفت و امروز نیز 19 مهر در سراسر کشور درمدارس با هدف ازتقویت روحیه ایثار و انفاق در بین دانش آموزان برپا شد .

 این مقام مسئول ابراز داشت: به همت مردم نوع دوست و با سخاوت در مرحله اول 70 میلیون تومان جمع آوری شد که پیش بینی می شود در مرحله دوم کمک بیشتری نیز جمع آوری و دربین نیازمندان تو زیع گردد.
 کمیته امداد حضرت امام خمینی .ره.شهرستان گیلانغرب تعداد   2983 خانوار  و جمعیتی بالغ بر7340 نفر  تحت پوشش خدمات خود دارد  که تعداد 530 نفر آنها دانش آموز و دانشجو هستند.