مطلع الفجر10:39 - 1396/07/13
رئیس پلیس راه شهرستان سرپل ذهاب خبر داد:

مرگ راکب موتورسیکلت در جاده سرپل ذهاب به قصرشیرین

مطلع الفجر: رئیس پلیس راه شهرستان سرپل ذهاب از وقوع یک فقره تصادف بین یکدستگاه خودروی سواری سمند با یکدستگاه موتورسیکلت در جاده سرپل ذهاب به قصرشیرین خبرداد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیلکت در دم جان باخت.

 

به گزارشمطلع الفجرسرهنگ بهزاد غلامی در گفتگو با بازی دراز اظهار داشت: درحوالی ساعت 18 امروزعصر برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه موتورسیکلت در محورسرپل ذهاب به قصرشیرین واقع در تقاطع جاده روستای بابا اسکندرموجب کشته شدن راکب موتور سیکلت شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه، نیروهای امدادی اورژانس و پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و نسبت به راهگشایی مسیر و رفع موانع موجود اقدام کردند.

رئیس پلیس راه سرپل ذهاب با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت دردم جان باخت، گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر فرد جان باخته این حادثه را به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب انتقال دادند.

وی بی احتیاطی و تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی سواری سمند را علت اصلی این حادثه عنوان کرد.

غلامی بیان کرد: با توجه به اینکه محور ارتباطی سرپل ذهاب به قصرشیرین به علت کم عرض بودن جاده از نقاط حادثه خیز استان کرمانشاه است سالانه تعدادی از مردم این منطقه به علت بی احتیاطی در رانندگی و وقوع تصادف دلخراش جان خود را از دست می‌دهند از این رو رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی رانندگان برای حفظ جان خود لازم و ضروری است.

این مقام مسئول رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از قبیل سرعت‌مطمئنه، عدم‌انحراف، رعایت فاصله مجاز و بستن کمربند ایمنی از جمله توصیه‌های پلیسی عنوان کرد که باید حتما توسط رانندگان رعایت شود.

 

 

 

تصاویر