مطلع الفجر10:30 - 1396/07/13

پرده‌برداری رئیس سازمان اطلاعات سپاه از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن

مطلع الفجر: رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تشریح ابعاد ضدامنیتی اقدامات سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه نظام از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن پرده برداشت.

به گزارشمطلع الفجر،  حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که پس از شکست تلاش های آنان برای به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس ها با طرح کیس های بی اساس و نشر اکاذیب در پی مشغول‌سازی افکار عمومی و ایجاد حس بی‌‌اعتمادی نسبت به مسئولان خدوم نظام هستند.

وی ضمن کذب محض خواندن اتهام مطرح شده در خصوص یکی از اعضای خانواده محترم رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخوردهای قانونی موثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن در سال های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جواسیس دو تابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و برخی سرویس های منطقه ای همکاری آنان، این‌گونه هجمه‌ها و دروغ  پردازی‌های  عناصر وابسته به دشمن دور از انتظار  نیست.

حجت الاسلام حسین طائب افزود: حسب اطلاعات ما طی ماه های آتی این روند اتهام زنی ها و پرونده سازی های دروغین در خصوص موضوعات و شخصیت های دیگر نیز ادامه دارد.

وی در پایان افزود: در صورت نیاز و در زمان مقتضی جزئیات بیشتری از اهداف این فضا سازی رسانه ای ضد انقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تامین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.