مطلع الفجر12:54 - 1396/07/06
امام جمعه گیلانغرب؛

هدف هجمه ضد فرهنگی دشمن ،تزلزل بنیاد خانواده و سقوط اخلاقی درجامعه است+ تصاویر

مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت:امروز با ظهور هجمه ضد فرهنگی دشمن و تبلیغات ضد فرهنگی سوء بدخواهان ،تنها راه تحکیم بنیان خانواده تعهد و توسل به سبک زندگی فاطمی و اسلامی است.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر  همایش ارتقا ءتحکیم  و تعالی خانواده در هفته احیای امر به معروف و نهی از  منکر با حضور دهها نفر  و به همت حوزه فاطمه الزهرا .س. در حسینه حضرت زینب (س) گیلان غرب برگزار شد.

 امام جمعه گیلانغرب در این همایش ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا .ع.  ضمن اشاره به ماهیت قیام امام حسین (ع) اظهار داشت:بی شک میتوان چنین عنوان کرد  که محوری ترین پیام عاشورا روح مقاومت و استکبار ستیزی و ترویجفریضه حسنه  امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام و المسلمین  خاص امیری  در  تصریح کرد :حضرت امام حسین (ع)  با قیام الهی خود نهضتی را بنا گذاشت تا " کل یوم عاشورا" و" کل ارض کربلا " باشد همان نهضتی که " انقلاب اسلامی " را به نتیجه رساند و حماسه ی " دفاع مقدس " رابه ظهور و نمود رساند .

وی به روحیه آزادگی  و  حق مداری سید الشهدا اشاره کرد و گفت : امروز دشمنان ماهیت اسلامی و انقلابی جمهوری اسلامی را بر نمیتابند و هنوز با همان دید خصمانه ای که از ابتدای انقلاب  به ملت و نظام ما دارند دشمنی هایشان ادامه دارد . 

حجت الاسلام خاص امیری افزود: ملت ما همواره به اینکه پیو ائمه اطهار است و زندگی او ماهیت اسلامی و رنگ و بوی معنوی دارد افتخار کرده است اما دشمنان ملت ما اکنون با پیریزی جنگ نرم و ترویج فرهنگ غربی و ولنگاری فرهنگی خود سعی دارند این فرهنگ معنوی و اسلامی را در بین جوانان ما تضغیف نمایند .

 وی ابرای داشت:امروز با ظهور هجمه ضد فرهنگی دشمن و تبلیغات ضد فرهنگی سوء بدخواهان در قالب تولید فیلم و محتواهای غیر ارزشی و ضد اسلامی در ماهواره ها ،طراحی شبکه های اجتماعی فریبنده ،تنها راه تحکیم بنیان خانواده  تعهد و توسل به سبک زندگی فاطمی و اسلامی و همچنین احیای فرهنگ حسنه  آموزه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه  است.

همایش ارتقا ءتحکیم و تعالی خانواده در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به همت حوزه فاطمه الزهرا .س. و دفتر امور بانوان ستاد اقامه امر به معروف و نهی از منکر سپاه گیلانغرب برگزار شد .