مطلع الفجر08:47 - 1396/06/21
سوداگران مرگ در چنگال قانون؛

3 سارق و 10 توزیع کننده موادمخدر در گیلانغرب دستگیر شدند

مطلع الفجر: فرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب گفت در راستای اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازی تفرجگاه ها 10 نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ سلیم سلیمی  در گفتگو بامطلع الفجردر خصوص این خبر اظهار داشت:نیروی انتظامی شهرستان گیلانغرب  در چارچوب قانون، تعامل و همکاری با همه دستگاه ها و مردم تلاش می کند تا امنیت مطلوب و پایدار در جامعه حاصل شود.

 وی تصریح کرد:طی چند روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازي مناطق آلوده و جرم خیز توسط یگان های اجرایی این انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ سلیمی افزود: طی اجرای این طرح سه سارق و 10 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از نیم کیلوگرم موادمخدر و هفت فقره انواع سرقت سرقت احشام از آنان کشف شد.
این مقام انتظامی در خصوص دیگر دستاوردهای مفید طرح خاطر نشان کرد: همچنین در این طرح 35 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ سلیمی با تقدیر و تشکر از حمایت و تعامل همیشگی دستگاه قضا با پلیس ابراز داشت: اجرای طرح ارتقای امینت اجتماعی مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته به نحوی که بارها مراتب قدردانی خود را از تلاش و اقدامات مثبت پلیس اعلام کرده اند.

 شهرستان گیلان غرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 70 هزار نفر جمعیت ، دارای دو بخش مرکزی  و گوواور است که از لحاظ وسعت جغرافییایی جزو شهرهای وسیع استان به حساب می آید .