مطلع الفجر11:51 - 1396/05/09
نام آوری دختران گواور با دستانی خالی؛

نایب قهرمانی دختران فوتسالیست گیلان غربی در مسابقات کشوری+ تصاویر

مطلع الفجر: تیم فوتسال دانش اموزان دختر گواوور در گیلان غرب مقام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال کشوری را از ان خود کردند.

 به گزارشمطلع الفجر، شهرستان گیلان غرب  از دیر باز نشان داده که در حوزه ورزش  دارای پتانسیلهای خوبی در حوزه  والیبال ، کشتی ، فوتسال  دختران و دیکر رشته هاست اما حقیقتا به فعلیت رساندن این استعدادهای بالقوه  موشوعی است که نیازمند دلسوزی  و مساعدت مسئولان اجرایی  و  مسئولان متولی ورزش در شهرستان است .

 اخیرا  در دو حوزه فوتبال  مردان و زنان خصوصا در رده جوان جوانان و نوجوانان شاهد ظهور چهره هایی  مستعد در شهرستان گیلان غرب هستیم که به حق در امر توجه مسئولان  نیازمند اهتمام جدی تری هستند چرا که وجود  این چهره ها علاوه بر اینکه میتواند زمینه ایجاد انگیزه بیشتر در بین جوانان  فراهم کند از سویی باعث معرفی شهرستان گیلان غرب در کشور هم خواهد شد .

اخیر در امروز ورزش و در رشته فوتسال دانش آموزان گیلانغربی  در بخش گواوو  با درخشش میترا محمدی و کیمیا میرزاپور توانسته اند شایستگی های خود را با کسب نایب قهرمانی کشور نشان دهند .

مدیر اموزش و پرورش بخش گواوور در گفتگو باخبر نگار مطلع الفجر، اظهار داشت :دانش آموزان دختر متوسطه دوم منطقه گواور در مسابقات فوتسال دانش آموزی کشوری به مقام دوم رسیدند.

کامبیز حیدری با اعلام این خبر تصریح کرد : در این دوره از مسابقات استان فارس به مقام اول دست یافت و تیم بخش گواور نماینده استان کرمانشاه مقام دوم و تیم استان البرزمقام سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به عملکرد خوب دانش آموزان دختر منطقه گواور در رقابت های فوتسال دانش آموزی دوره متوسطه تصریح کرد: در این دوره تیم منطقه گواور برای رسیدن به فینال تیم های تبریز،زنجان،البرز،مشهد و چهار محال بختیاری را از پیش رو برداشت ودر فینال نتیجه را به تیم استان فارس واگذار کرد.

مدیر آموزش و پرورش گواور  افزود: در این رقابتها میترا محمدی،کیمیا میرزاپور،نگین جمشیدی بازیکنان ملی پوش تیم منطقه گواور خوش درخشیدند.

حیدری همچنین این موفقیت  دانش آموزان  فوتبالیست گواوور را به مدیر کل آموزش و پرورش استان ، دانش اموزان و مربی تلاشگر  انها تبریک  گفت .

 این دور از مسابقات به میزبانی مشهد به مدت یک هفته و با شرکت 13تیم در چهار گروه برگزار شد.

 شهرستان گیلان غرب  در غرب استان کرمانشاه  نزدیک به 70 هزار نفر جمعیت و دارای دو بخش گواوور و مرکزی است .