مطلع الفجر12:42 - 1396/05/07
عضو فراکسیون امید مجلس:

دولت یازدهم در بخش‌ اقتصادی ضعیف بود/ کابینه دولت جدید نباید ناکارآمد باشد

مطلع الفجر: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درخصوص مهم‌ترین ضعف و ناکارآمدی کابینه دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم از ضعف در بخش‌های اقتصادی رنج می‌برد که در دولت جدید نیازمند ترمیم اساسی و حضور نیروهای پرانرژی است.

به گزارشمطلع الفجر، رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: در کابینه دولت یازدهم ضعف‌هایی وجود داشت که باید با انتخاب افراد شایسته پوشیده شود.

وی ادامه داد: کابینه دولت دوازدهم باید علاوه بر رفع نقاط قوت گذشته هیچ‌گونه ضعفی و ناکارآمدی برای حل مشکلات کشور نداشته باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم با حضور افراد پرانرژی تیم اقتصادی دولت بعدی قوی‌تر از دولت یازدهم فعالیت کند.

سبحانی‌فر بیان کرد: رئیس‌جمهور منتخب برای انتخاب اعضای کابینه دولت جدید خود با افراد و گروه‌های سیاسی مختلف به گفت‌وگو پرداخته است تا بتواند دولت قوی‌تری نسبت به گذشته در اختیار داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی درخصوص مهم‌ترین ضعف و ناکارآمدی کابینه دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم در بخش‌های اقتصادی دارای نقاط ضعفی بود که باید در دولت جدید با استفاده از نیروهای پر انرژی و کاربلد به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازد.