مطلع الفجر08:46 - 1395/10/08
سرپرست فرماندار گیلانغرب

مردم با حضوربه موقع خود درحماسه 9 دی ، توطئه دشمنان را دفع کردند

مطلع الفجر:سرپرست فرماندار گیلانغرب گفت :مردم بر اساس دین و تکلیف خود به انقلاب ،با حضوربه موقع در روز بصیرت و تجدید عهد با ولایت ، توطئه دشمنان را دفع کردند.

فرهاد همتی در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجردر خصوص روز بصیرت و تجدید عهد با ولایت   اظهار داشت : مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بر اساس بینش  و باورهای دینی و احساس تکلیفی که به ارمانهای امام ، شهدا و انقلاب اسلامی  دارندهمواره  با حضور به موقع ،وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند .

 وی تصریح کرد : روز بصیرت، نمادی از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در صیانت ازارمانهای انقلاب و نظام بود  و نباید این روز را به یک جریان خاص سیاسی منتسب کرد بلکه این روز برخاسته از بصیرت مردم  و احساس تکلیف در قبال  دین و انقلاب است.

همتی افزود:مردم در این روز  در مقابل حرمت شکنان نهضت حسینی و عاشورا بپا خاستند  و  و در این روز توطئه اجانب و بدخواهان نظام  در امرایجاد آشوب و دخالت در امور کشور  و ایجاد نا امنی را  دفع و بلکه نقش بر اب کردند .

سرپرست فرماندار گیلانغرب ابراز داشت : هدف دشمن در ان برهه این بود که با ایجاد نا امنی در فضای عمومی جامعه  رویه اتحادی و یکپارچگی ملت ایران  را دچار شکاف و انشقاق نماید .

 این مسئول  حضور به موقع ملت انقلاب را  نشانه بصیرت و وفاداری به نظام دانست و اظهار کرد : مردم با حضور به موقع و بصیرانه خود خطر دشمنان ملت و نظام را دفع کردند و برای همیشه روزی ماندگار را در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.