سرویس: تازه های خبرکد خبر: 111821|14:47 - 1400/05/12
نسخه چاپی

یادداشت؛

اربعین آغاز جاذبه مغناطیس حسین(ع) است

اربعین آغاز جاذبه مغناطیس حسین(ع) است
مطلع الفجر:اربعین آغاز جاذبه مغناطیس حسین(ع) است،این مرکز جاذبه از نوع مادی نیست بلکه از جنس شعور و عشق و دلدادگی است.

یادداشت مهمان / دکتر محمد جواد نجفی:اربعین سالار شهیدان مرزهای ملیت ، قومیت و مذهب را درنوردیده و از " من" های متفرق و واگرا " ما" های متراکم و همگرا ساخته است.
به نظر می رسد اربعین حسینی مقدمه تمدن بزرگ اسلامی در قاموس " امامت- امت" می باشد که همان نظام سیاسی وعده داده شده در قرآن کریم است.
نگاهی به سخاوت وزائر نوازی مردم کشورهای ایران و عراق در ایام اربعین که دسترنج مادی خود را عاشقانه در خدمت اعتقادات خود هزینه می کنند نشانگر این است که این قرن، قرن اسلام ومعنویت است و افزایش ۲۵ درصدی زائرین خارجی از کشورهای اروپایی، افریقایی و ...این گمانه زنی را تقویت می کند.
تنها راه نجات بشر امروز که در بحران معنویت به سر می برد پناه بردن به کشتی نجات حسین(ع) است و امروز اربعین حسینی آغازگر جذب دلهای مشتاق و تشنه معنویت است.
مکتب سید الشهدا که مکتب انسان سازی است مکاتب مادی و پرزرق و برق لیبرالیسم و کمونیسم که خروجی شان تخدیر انسان است را به چالش کشیده است .
به خاطر ترس از آینده است که امپراطوریهای رسانه ای از مدت ها پیش برای کم رنگ نمودن اربعین سعی در ایجاد اختلاف بین مردم کشورهای ایران و عراق داشتند تا به زعم خود " نورخدا" را خاموش سازند.
" یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره المشرکون".

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد