کد خبر: 111571|08:00 - 1397/02/06
نسخه چاپی

یادداشت؛

پخش جزیره ای شبکه ملی در گیلانغرب /مردم از تکرار چنین رویه ای ناراضیند/ فرماندار شهرستان موضوع را پیگیری کرده است

پخش جزیره ای شبکه ملی در گیلانغرب /مردم از تکرار چنین رویه ای ناراضیند/ فرماندار شهرستان موضوع را پیگیری کرده است
مطلع الفجر: برخی از برنامه های شبکه 3 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در گیلانغرب دچار اخلال وجابجایی بود که باعث ناراحتی مردم شد .

مطلع الفجر/ در حالی که وضعیت پوشش شبکه های  دیجیتال تلویزیونی  در شهرستان گیلانغرب فاقد کیفیت اغنا کننده  و رضایت بخش برای مخاطبین است   و هر از چند گاهی تعداد محدود و معدود شبکه ای هم که پوشش داده می شود بی کیفیت و با اختلال دریافت می شود  متاسفانه در شب گذشته شاهد  نوعی تضییع حقوق شهروندی بودیم.

 شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی بین بایرن مونیخ و رئال مادرید در حالی برگزار شد که در شهرستان گیلانغرب پوشش تلویزیونی شبکه ۳ نمایش فیلم سینمایی هندی!! بود این شوی جدید رسانه ای که نمودی از تضییع حقوق شهروندی در شهری کوچک و مرزی  است را فقط میتوان  پای اختلال در پخش ماهواره ای گذاشت که ان شالله توسط صدا و سیما بزودی مرتفع گردد

 

 

دوگانگی در ارایه خدمات  و عدم عدالت دریکپارچگی پوشش برنامه های تلویزونی خصوص پخش فوتبال   نوعی  چالش جدید است که به گمانی  به بهانه پخش ماهواره ای مسابقات فوتبال ایجاد شده و نارضایتی خیل عظیمی از مردم منطقه خصوصا در گیلانغرب  را بوجود آورده است .

نگرانی اعلام شده مردم  به رسانه مطلع الفجر به عنوان یک رسانه مردمی و مطالبه گر  به فرماندار محترم شهرستان منتقل و از کانال فرمانداری موضوع و دغدغه  مردم عزیز شهرستان به صدا و سیما و متولیان مرتبط منعکس شده است

امید است با برنامه ریزی مسئولانه از سوی صدا و سیما از تکرار این چنین بدعتهایی که باعث نگرانی و رنجش مردم می شوند ممانعت شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد