کد خبر: 111546|08:26 - 1397/01/22
نسخه چاپی

خواب هایی که تعبیر نخواهدشد؛

شکست ۴۰ ساله نگاه سکولار غرب زدگان به ملت ایران/ انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تمدن سازی قرار دارد

شکست ۴۰ ساله نگاه سکولار غرب زدگان به ملت ایران/ انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تمدن سازی قرار دارد
مطلع الفجر:کلیپی در روزهای گذشته در فضای مجازی دست به دست شده که از تئوری سقوط جمهوری اسلامی سخن می گوید؛ ساخت و انتشار این کلیپ تنها چیزی را که به ذهن متبادر می کند ..

 به گزارش مطلع الفجر ،چند روزی است در فضای مجازی کلیپی دست به دست می شود که گفته می شود در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ساخت شده و از تئوری سقوط سخن می گوید.

براساس نظر کارشناسان، آنکه به سقوط می اندیشد قطعا خود محکوم به سقوط است؛ حال این سوال مطرح است، چرا مدیریت چنین مرکزی چنین کلیپی را ساخته است؟

کمی آشنایی با متون ومفاهیم اسلامی بیان می کند که بدیهی ترین مفاهیم و تعالیم اسلامی در خصوص ایستادگی، مقاومت، نترسیدن از بیان حق و گسترش عدالت است و این چنین جامعه ای بشارت تحقق تمدن نوین اسلامی را می دهد و باید برای رسیدن به آن در این مراکز استراتژیک تئوری پردازی کرد، حال چرا اینگونه برای سقوطش زمینه سازی می کنند؟

به اذعان همه اندیشکده های مستقل و غیرمستقل و مشاهدات عینی، آمارها و چشم اندازهای پیشرو آینده ای درخشان برای انقلاب اسلامی ایران علی رغم دشمنی دشمنان و کارشکنی دوستان ناآگاه وجاهل قابل تصور است.

ساخت و انتشار این کلیپ تنها چیزی را که به ذهن متبادر می کند زمینه سازی برای مقاصد شومی است که برخی از افراد حاضر در این مراکز در سر می پروانند؛ این کلیپ ها رهاوردی جز برجامی دیگر ندارد؛ اما آزموده را آزمودن خطاست

برجام هسته ای آزمونی بود برای جامعه که به دشمن اعتماد نکنند و ملت ایران برجامی دیگر را برنمی تابد.

بد نیست گردانندگان این مراکز برای یکبارهم که شده به آموزه های اسلام اعتماد کنند چرا که در قرآن میخوانیم «شیطان شما را وعده فقر و بی‌چیزی دهد و به کارهای زشت و بخل وادار کند.»

انقلاب اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و تمدن سازی است و قطعا این اتفاق خواهد افتادواین تئوری پردازی ها سکولاری نشان دهنده ضعف تحلیل گفتمانی گروهی غرب زده از وضعیت جامعه و آموزه های دینی است.

براساس آموزه های دینی باید استقامت کنیم و آن هایی هم که در انقلاب اسلامی سهمی و نقشی دارند باید استقامت کنند، همان گونه که خداوند در آیه 12 سوره مبارکه هود آیه ۱۱۲می فرماید:
« پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند) و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌ بیند.»

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد