کد خبر: 110862|13:20 - 1396/09/02
نسخه چاپی

یادداشت؛

داعش پسماندی فکری فاقد منطق و عقلانیت /تفکر انحرافی که ریشه در صدر اسلام دارد

داعش پسماندی فکری فاقد منطق و عقلانیت /تفکر انحرافی که ریشه در صدر اسلام دارد
مطلع الفجر :تفکر و جریان فکری فاقد منطق و عقلانیت داعشی پسماندی فکری است که ریشه های آن به صدر اسلام برمیگردد.

مطلع الفجر-دکتر محمد جواد نجفی /داعش تداعی کننده جریان تکفیری اسلام اموی است که ولایت امیرالمومنین  را تکفیر، و ایشان را در نمازها لعن و نفرین نمود وامام حسین ( ع) و اصحابش را ازدین خارج شده نامید.
داعش تبلور اسلام سلفیت و وهابیت در تقابل با اسلام نبوی و علوی که همان اسلام ناب است می باشد۰
این جریان فکری فاقد منطق و عقلانیت ، حاصل طراحی هیئت های اندیشه ورز آمریکا، انگلیس واسرائیل در قالب "لانه زنبور"است که توسط اسنودن کارمند سازمان سیا افشا شد.
هدف از موجودیت داعش به انزوا بردن محور مقاومت  وایجاد جنگ نیابتی در منطقه برای ایجاد خاورمیانه جدید مد نظر اسرائیل  بود.

تفکر اسلام انقلابی که برگرفته از اسلام  ناب است از همان روزهای اول تشکیل داعش در مقابل تفکر اسلام تکفیری وارد عرصه شد و همه امکانات مادی و معنوی را در منطقه بسیج کرد تا از ریشه دواندن این شجره خبیثه در منطقه جلوگیری نماید .
امروز برای همه اعم از دوست و دشمن کاملا مشخص شد که بسیج این "شجره طیبه" نه تنها در کشور در همه عرصه ها بلکه در کشورهای همسایه در قالب "حشدالشعبی" دارای کارکرد مثبت بسیار بوده وباطل السحر نقشه های شیطانی نظام سلطه می باشد.
شکست قطعی داعش که از حمایت مادی و معنوی بیش از ۸۰کشور دنیا برخوردار بود،نتیجه توکل واعتماد به وعده های لایتغیر الهی،ولایتمداری و ولایت پذیری و پایمردی مجاهدان فی سبیل الله  ازقبیل مدافعان حرم بویژه  سردار متواضع  وشجاع اسلام سرلشکر قاسم  سلیمانی است .
امروز شاهد دستپاچگی و رفتارهای شتابزده و غیر عقلانی اسرائیل  و عربستان در منطقه هستیم .به نظر می رسد چنین اقداماتی نه از روی اقتدار بلکه از سراستیصال است که نشان دهنده   پایان حیات سیاسی دولتمردان آنها می  باشد.
در شرایط کنونی که دوران پسا داعش است، بهتر است تیم مذاکره کننده کشورمان متوجه باشند که این زبان مذاکره نیست که دشمن را تسلیم و مرعوب می کند؛ بلکه پایبندی به ارزشها و استقامت همراه توکل است که برگ برنده ملتها در مقابل نظام سلطه می باشد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد