کد خبر: 110630|12:44 - 1396/06/20
نسخه چاپی

یادداشت؛

كشتار مسلمانان ميانمار؛پرده شوم سناریو شیطانی استکباردر مسیر اسلام هراسی

كشتار مسلمانان ميانمار؛پرده  شوم سناریو شیطانی استکباردر مسیر اسلام هراسی
مطلع الفجر:هنوز جهان در شوك جنايات تكفيريهاي داعش بود كه شوك سنگيني به پيكره امت اسلامي وارد و آن نسل كشي مسلمانان مظلوم ميانمار است.

مطلع الفجر-منصور شفاعتی پور/هنوز جهان در شوك جنايات تكفيريهاي داعش بود كه شوك سنگيني به پيكره امت اسلامي وارد شد و آن نسل كشي مسلمانان ميانمار است بهتر است بدانيم كه تمام اين جنايتها منشأ واحد دارند و ميتوان بعنوان حركات شطرنج شيطان و پرده شوم از سناریویمهندسی شده  از آنها نام برد و حركتهاي بعدي را پيش بيني كرد! .

كسانيكه دوست دارند خاور ميانه پر تنش و نا امن باشدگروه تروریستی  داعش را تجهيز و حمايت مالي و رسانه اي ميكنند اما  در اتخاذ موضعی فرینده خود بصورت نمايشي عليه داعش اعتلاف دروغين تشكيل داده اما عملا از آنها حمايت ميكنند و جنايات آنها را به كمك رسانه هاي خود به اسم اسلام به خورد ذهن جهانيان ميدهند تا از اسلام چهره اي خشن و غير انساني را نشان دهند.


ترويج اسلام هراسي، نا امن كردن كشورهاي اسلامي و فروش سلاح به آنها به بهانه ناامني، نسل كشي مسلمانان، سرگرم بودن مسلمانان به همديگر و غفلت از جنايات صهيونيستها، تجزيه كشورهاي اسلامي به قطعات كوچكتر جهت تسلط بيشتر بر آنها، جلوگيري از نفوذ روز افزون مقاومت  ومعرفی انقلاب اسلامی به عنوان الگوی ازادی خواهان  در منطقه، تغيير نظام حاكم در سوريه بعنوان هم پيمان و بازوي ايران در ياري رساندن به حزب الله  و خط مقاومت اسلامی و همچنين تضعيف محور مقاومت را ميتوان از اهداف تشكيل اين گروه تروریستی مذموم برشمرد.
*اما ارتباط ميان داعش و چرايي كشتار مسلمانان ميانمار:
جنايت در ميانمار در حالي رخ ميدهد كه كه چهره داعش براي جهانيان رو شده و هر روز به نفرت از اين گروه بخصوص در بين كشورهاي اسلامي افزوده ميشود .

همچنين شكستهاي اخير و تسليم تحقير آميز نيروهاي تروریستی داعش به نيروهاي مقاومت و پيروزي گروههاي طرفدار ايران،خاور ميانه را بيش از گذشته وامدار ايران نمود  و تمام نقشه ها استكبار حامي داعش را براي انزواي ايران و متحدان منطقه اي ايران نقش بر آب كرد.

در شرايط كنوني غرب و داعش عليل و ناتوان براي تغيير معادلات نبرد نيمه سرد آتش زير خاكستر در ميانمار را شعله ور كردند و اما اهداف شوم از بازي شيطاني در ميانمار:
در اين شرايط  كه داعش در عراق و سوريه زمين گير شده و منفور است ميتواند با اعزام تعدادي از نيروهاي جلاد خود به بهانه حمايت از مسلمانان ستمديده ( حاليكه قوانين دست و پاگير  بين الملل اجازه دخالت مستقيم به دولتها را نميدهد) خود را مسلمان جلوه دهد!! و اندكي از منفوريت آنها كاسته شده و بدين وسيله با فريب و اغفال نيروهاي آزاديخواه آنها را طعمه نقشه هاي شوم خود نماید.
از سوي ديگر يك تقابل ميان خاور ميانه و مشرق زمين ميتواند باعث كاهش تبادلات اقتصادي مسلمانان با شرق دور و باز شدن بازارهاي اين كشورها به روي توليدات غرب گردد، در هر صورت كشتار مسلمانان كه قطعا به تحريك استكبار جهاني است براي غرب بايك تير چند نشان زدن است!
اما از آنجايي كه خداوند وعده داده مكر مكاران را به خود آنها بازميگرداند با هوشياري سران كشورهاي اسلامي اين حوادث ميتواند عامل محكمي براي اتحاد آنها و فراموشي اختلافات باشد و در اين ميان نقش و عكس العمل وزارت خارجه ايران با تمسك به توصيه هاي مقام معظم رهبري ميتواند بسيار سرنوشت ساز باشد.
والعاقبة للمتقين

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد