سرویس: ویژه نامه دفاع مقدسکد خبر: 44717|07:04 - 1396/12/28
نسخه چاپی

فرماندهی سپاه گیلانغرب؛

رزمگاه و مناطق عملیاتی گیلانغرب مهیای استقبال از کاروان های راهیان نور است/سال 96بالغ بر 30 هزار از مناطق عملیاتی گیلانغرب بازدید کردند

رزمگاه و مناطق عملیاتی گیلانغرب مهیای استقبال از کاروان های راهیان نور است/سال 96بالغ بر 30 هزار از مناطق عملیاتی گیلانغرب بازدید کردند
مطلع الفجر-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب گفت:در آستانه سال نو مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای این شهرستان مهیای میزبانی میهمانهای نوروزی و کاروان های راهیان نور هستند.

سرهنگ  پاسدارمعصومعلی محمدی  در گفتگو با خبر نگارمطلع الفجر، ضمن تبریک عید  در آستانه سال نو  ،در تشریح  مناطق و یادمانهای مورد بازدید در شهرستان گیلانغرب  اظهار داشت: مناطق عملیاتی همچون  آوزی و یادمان شهدای مطلع الفجر، و رزمگاههای چغالوند، آوزین، گورسفید، تنگه حاجیان، پادگان حضرت رسول (ص) و تپه موسوم به تپه کرجی ها سامان دهی و با فضا سازی شایسته  آماده بازدید کاروانهای راهیان نور است .

 این مقام مسئول در تبیین برنامه های این ایام  تصریح نمود: اجرای برنامه های دعا، زیارت و برگزاری یادواره شهدا و پذیرایی از کاروان های راهیان نور و مهمانان نوروزی و روایت حماسه های دفاع مقدس جهاد و شهادت  در این مناطق عملیاتی از سوی راویان این ناحیه از برنامه های ویژه برای استقبال از راهیان نور است.

 img_0620_0

سرهنگ محمدی  با ابراز اینکه تدابیر لازم در خصوص آماده سازی بیش از پیش یادمان و مناطق عملیاتی اندیشیده شده است ؛توجه  به بعد تبلیغی و فضا سازی در مکان یادمان مطلع الفجر ، بازسازی زیر ساخت های آب و لوله کشی یادمان و نقاشی محیطی  و بکارگیری  راویان دفاع مقدس  و نصب بنر های با موضوعیت دفاع مقدس  و توزیع بروشور از اهم اقدامات این ناحیه در حوزه راهیان نور  است.

img_0872

سرهنگ  دوم پاسدار محمدی تاکید کرد: بالغ بر 30 هزار نفر در سال جاری در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی شهرستان گیلانغرب بازدید کردند .

وی همچنین ابراز داشت : در سال جاری 750 نفر  در قالب کاروانهای راهیان نور به منظور آشنایی و  نشر فرهنگ جهاد و شهادت و بازخوانی  فرهنگ دفاع مقدس به جبههای  عملیاتی  غرب کشور و 560 نفر نیز  از دانش آموزان در این راستا به جبهه های  جنوب کشور اعزام  شده اند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد