سرویس: تازه های خبرکد خبر: 15970|16:17 - 1392/04/22
نسخه چاپی

سایت تحلیلی خبری،تحلیل مطلع الفجر

سایت تحلیلی خبری،تحلیل مطلع الفجر

سایت تحلیلی خبری،تحلیل مطلع الفجر ازاوایل آذر ماه سال ۱۳۹۱ در اختیار مخاطبان قرار گرفته،این سایت آخرین  اخبار ، تحلیل‌ها ، گزارش‌ها  رااز مهم‌ترین اتفاقات روز شهرستان گیلانغرب ،استان کرمانشاه ، ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان فهیم  خود قرار می دهد.

.
سایت خبری ،تحلیلی مطلع الفجر خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب ، از از وابستگی به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسوولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای عقلانیت و دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند.
اهداف ما همان اهداف انقلاب اسلامی است.


ما استقلال را می‏ ستاییم، برای آزادی ارزش قائلیم و خط قرمز ما اخلاق و مبانی اسلامی است.


ما خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هیچگاه نادیده نمی گیریم و قدردان مسولین خدوم این مرزو بوم هستیم و همچنین فضای کار وتلاش دولت اسلامی را پاس می داریم.
ما معتقدیم فضای رسانه ای امروز آکنده از نگاه‌ها‌ی کم عمق و گذرا نسبت به مسایل مختلف است.
مطلع الفجردر رویکرد خود می‏خواهد با ارایه تحلیل‌ها‌ی علمی و عمیق با روح حاکم بر این فضا مبارزه کند.
.
در این راه قصد داریم اطلاع رسانی را در قریب به اتفاق حوزه‌ها‌ی خبری و تحلیلی (سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، ورزشی، حوزه و دانشگاه و… ) ادامه دهیم.
امید است  استعانت ازخداوند گامی موثر در اعتلای ایران اسلامی برداریم


سایت خبری تحلیلی مطلع الفجر در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایرانی وابسته به معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است .

سامانه تلگرامی ارتباط با مدیر   telegram.me/matlaelfajr

ایمیل ما: matlaelfajrr@gmail.com

 

بار خداوندا، نصیرمان باش، تا بصیرگردیم ،بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم وآزادمان کن تا اسیر نگردیم.


 ((سایت مطلع الفجر در قبال اخبار بازنشری که تولید سایر رسانه ها هستند هیچگونه تعهدی  و مسئولیتی ندارد و صرفا اخبار را به منظور اطلاع رسانی  و تنویر مخاطبین منعکس  میکند))

مدیر سایت خبری تحلیلی مطلع الفجر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد