سرویس: کرمانشاهکد خبر: 99993|17:58 - 1394/11/12
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

تاریخ گورستان فرهنگ‌هایی است که نتوانسته‌اند پاسخگوی نیازهای مردم زمانه باشند/بانگ انقلاب عزت آفرین بود

تاریخ گورستان فرهنگ‌هایی است که نتوانسته‌اند پاسخگوی نیازهای مردم زمانه باشند/بانگ انقلاب عزت آفرین بود
مطلع الفجر:معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، بانگ انقلاب اسلامی را بانگی دانست که به مردم ایران اسلامی عزت بخشید و گفت: تاریخ گورستان فرهنگ هایی است که نتوانسته اند پاسخگوی نیازهای مردم زمانه خود باشند.

به گزارش مطلع الفجر ، به نقل ازطاق نیوز،یوسف شاه حسینی امروز دوشنبه در مراسم گلبانگ انقلاب(نواختن زنگ انقلاب) که در دبیرستان دخترانه شهید مطهری کرمانشاه برگزار شد به ورود امام (ره) در این روز به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان با ورودشان به ایران اسلامی بانگ انقلاب را نواختند که منشأ تحولات بسیاری در تاریخ معاصر بود.

 

وی افزود: بانگ انقلاب، بانگی بود که به ملت ایران اسلامی عزت بخشید و فرهنگ ناب محمدی را صدرنشین کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید بر شکل گیری یک فرهنگ جدید توسط انقلاب اسلامی گفت: بر اساس شواهد موجود، تاریخ گورستان فرهنگ هایی است که نتوانسته پاسخگوی نیازهای مردم زمانه باشد، اما امام (ره) توانستند با انقلاب اسلامی ایران تحولات بسیاری را ایجاد و فرهنگی نو را پایه گذاری کنند.

 

وی فرهنگ برآمده از انقلاب را دارای دو مؤلفه مهم معنویت و عقلانیت دانست و افزود:به فرمایش امام راحل، انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی بود و انتظارات ما از این انقلاب نیز فرهنگی است.

 

شاه حسینی ، همبستگی دو مؤلفه معنویت و عقلانیت در انقلاب اسلامی ایران را باعث ایجاد نگاه جدیدی در دنیا دانست و افزود:  این نگاه نو نگاهی است که به شدت در عصر کنونی به آن نیازمندیم و انقلاب اسلامی ایران بر خلاف سایر انقلاب ها که تک بعدی بودند در تمام جنبه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تحول ایجاد کرد.

 

وی تصریح کرد:  فرهنگ بر آمده از انقلاب اسلامی ایران همنشین دانش، عقلانیت و معنویت است و الگویی برای افرادی است که دغدغه پیشرفت و دانش دارند و گوهر معنوی انقلاب اسلامی ایران، خلوص کم نظیر امام راحل، پیوستگی نیروها، توانایی جامعه، قدرت بسیج و بصیرت افزایی ملت بود که فصل نوینی از نگاه به جامعه و جهان را پیش روی انسان معاصر گذاشت.

 

معاون استاندار کرمانشاه در بخش دیگر با تاکید بر اینکه با از خودگذشتگی و با پشتیبانی ملت ایران اسلامی صحنه های زیبا و دل نشینی از پیروزی انقلاب اسلامی در خاطره ملت باقی ماند گفت: امام راحل دو نکته بنیادین وحدت و خلوص را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کردند.

 

وی افزود: : توانایی های نهفته در دل انقلاب اسلامی موجب شده کشور ما در صحنه های بین المللی از طریق گفت و گوی منطقی کارهای بزرگی انجام دهد و با سرمایه و حمایت های همگانی سرافرازی در جهان برای ایران رقم بخورد.

 

شاه حسینی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نیز با استفاده از ظرفیت ها موجود در کشور توانسته است در عرصه های متعدد گام های بلندی بردارد، گفت: باید به این نکته مهم توجه داشت که وحدت و همدلی بین ملت کلید پیروزی هاست.

 

شاه حسینی، حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی و تعیین سرنوشت ملت به دست خودشان را از مظاهر برجسته انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: انتخابات هفتم اسفندماه نیز از جمله صحنه هایی است که می توانیم در تحقق بخشی آرمان های امام راحل و ارز شهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد