سرویس: ورزشیکد خبر: 99714|13:31 - 1394/11/06
نسخه چاپی

مربی تیم ملی سرکل کبدی خبر داد:

حضور ۴ کبدی‌ کار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی جوانان

حضور ۴ کبدی‌ کار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی جوانان
مطلع الفجر:مربی تیم ملی سرکل کبدی جمهوری اسلامی ایران از حضور ۴ کبدی‌کار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ،سید مسلم امیری  اظهار داشت: در حال حاضر ۴ کبدی کار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می‌کنند و امیدواریم با نظر مساعد فدراسیون به عنوان نفرات فیکس تیم ملی انتخاب شوند.

 

وی قدیر کرمی، محمد قربانی، محمد صابر فرهادی و علی کهریزی را ۴ کبدی کار کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی جوانان نام برد و گفت: از سراسر ایران ۳۲ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ۱۲  یا ۱۴ نفر فیکس تیم ملی باقی می‌مانند.

 

امیری از برگزاری مسابقات آسیایی کبدی سالنی استاندارد به میزبانی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۸ فرودین ۹۵ در ۲ گروه بانوان و آقایان در ارومیه برگزار می‌شود و بنده نیز به عنوان مربی تیم ملی هم اکنون در اردو حضور دارم.

 

وی همچنین به برگزاری اردوهای تیم کبدی بانوان با هدایت لیلا دوستوندی مربی توانمند کرمانشاهی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه مشکلی برای حضور در مسابقات نداریم و امیدواریم با نظر فدراسیون کبدی‌کاران کرمانشاه به عنوان اعضای فیکس تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور یابند.

 

امیری با اشاره به آمادگی برای حضور در مسابقات آسیا گت: انتخاب ورزشکاران برای عضویت ثابت در تیم ملی بستگی به توان آنها دارد و قدرت ورزشکاران در اردوها محک زده می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد