سرویس: سیاسیکد خبر: 98685|08:17 - 1394/10/09
نسخه چاپی

مسئول دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب؛

فتنه 88 از عمیق ترین و پیچیده ترین توطئه دشمنان علیه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی بود

فتنه 88 از عمیق ترین و پیچیده ترین توطئه دشمنان علیه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی بود
مطلع الفجر:مسئول دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت:حقیقتاً فتنه 88 یکی از عمیق ترین و پیچیده ترین توطئه هایی بود که علیه اسلامیت و جمهوریت نظام با همکاری خودفروختگان داخلی و اربابان غربی شان رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوب تیشه کنی  درگفتگو  با خبرنگار مطلع الفجرو در آستانه حماسه مردمی و خود جوش 9 دی اظهار داشت:حقیقتاًفتنه 88 یکی از عمیق ترین و پیچیده ترین توطئه هایی بود که علیه اسلامیت و جمهوریت نظام با همکاری خودفروختگان داخلی و اربابان غربی شان رقم خورد.

 

 

وی تصریح نمود: فتنه همانند غباری نخبگان بی بصیرت را در خود گرفت  و این بلوای دشمنان داخلی و خارجی  کیان و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی-ولایت فقیه-که ارزشمند ترین یادگار امام(ره) برای بشریت است را نشانه رفته بود.

 

مسئول  دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب افزود:فتنه 88 اهمیت و ضرورت ولایت فقیه در حکومت اسلامی را برهمگان اعم از دوست و دشمن آشکار ساخت به طوری که روزنامه های غربی برخلاف میل قلبی شان به مدیریت موثر حضرت آقا اذعان نمودند و در این میان رقم خوردن حماسه بی بدیل 9 دی  حقانیت جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و وفاداری ملت با بصیرت را نسبت به ان  روشن تر از پیش آشکار ساخت.

 

 وی ابراز داشت: مردم بصیر و انقلابی ما در حماسه 9 دی و با حضور پر رنگ و حماسه گونه خود همچون خاری در چشم دشمنان و مایه یاس فتنه گران شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین  تیشه کنی  9 دی را پایانی بر غبار فتنه گران و کرانه ای روشن از طلوع روز افزون انقلاب اسلامی خواند و یاد آور شد : دشمنان انقلاب که دل در گروه توسل به برخی مهره های بی بصیرت داخلی برای نفوذ در بدنه کشور و نظام خوش کرده بودند با امدن وفاداران به امام ، رهبری و ارمانهای انقلاب و تجلی حماسه 9 دی همه امیدشان به یاس بدل شد.


وی گفت :با توکل بر خدا وعنایت معصومین علیهم السلام و پشتیبانی رهبری بصیر؛ توانمند و آگاه کشوران غربی به هیچ وجه نمیتوانند در کشور ما نفوذ کنند و انشاء الله در روز 9دیماه همه اقشار مختلف مردم پرشور و بسیجی وار در صحنه بار دیگر حاضر خواهند شد و بیعت خود را با رهبر عالیقدر جهان اسلام تجدید خواهند کردو مشت محکمی بر دهان فتنه گران و اربابانشان خواهند زد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد