سرویس: سیاسیکد خبر: 98673|13:13 - 1394/10/07
نسخه چاپی

در گفتگو همشهریان با مطلع الفجر ؛

حماسه 9 دی پاسخ کوبنده ملت به یاوه گویان فتنه گر بود/ حاضرم جانم را فدای ولایت فقیه و اهداف انقلاب کنم

حماسه 9 دی پاسخ کوبنده ملت به یاوه گویان فتنه گر بود/ حاضرم جانم را فدای ولایت فقیه و اهداف انقلاب کنم
مردم شهرستان گیلانغرب در گفتگو های جداگانه فتنه 88 را عرصه فرصت طلبان قانون شکن دانستند وحماسه 9 دی را پاسخ دندان شکن ملت با بصیرت به دشمنان داخلی و خارجی قلمداد نمودند و اظهار داشتند تا همیشه پای ارمانهای انقلاب و ولایت فقیه خواهند ماند .

دانشجوی گیلانغربی گفت : در برهه از تاریخ معاصر عده ای فتنه گر با  سو استفاده از فضای موجود سعی در بپا کردن بلوا داشتند که با بصیرت رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه پشتیبان ملت توطئه انها نقش بر اب شد .

اسحاق قبادی  فارغ التحصیل رشته اقتصاد در گفتگو با مطلع الفجر، ابراز داشت :بنده به عنوان فرزند کوچک انقلاب اسلامی اعلام میدارم که همواره پایبند و پشتیبان آرمانهای انقلاب، و ولایت فقیه هستم و در هر لحظه که نیاز باشد جانم را فدای انقلاب و رهبر عزیزم خواهم کرد

 

یک شهروند گیلانغربی؛دشمنان انقلاب و فتنه گران بدانند که ما هیچگاه دست از پشتیبانی نظام اسلامیان برنخواهیم داشت/  9 دی صحنه تجدید عهد ملت با امام ، رهبری و انقلاب بود

 

شهروند گیلانغربی:  دشمنان انقلاب و فتنه گران بدانند که ما هیچگاه دست از پشتیبانی نظام اسلامیان برنخواهیم داشت

علی حسن بیگیان در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجردر خصوص گرامی داشت روز بزرگ 9 دی و محکوم نمودن اقدام ساختار شکنانه فتنه گران  اظهار نمود :

 

وی افزود:حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد .

وی تصریح نمود :این روز بزرگ به عنوان یادگاری همیشه ماندگار در تاریخ انقلاب ،نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.

این شهروند گیلانغربی یاد آور شد :همه ما میدانیم که حضور مردم در لوای بصیرتهای رهبر معظم انقلاب  و تبلور حماسه دیماه  در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد.

حسن بیگیان خاطر نشان کرد :حضور همه ما و ملت بصیر و همیشه پشتیبان نظام  در اين روز ماندگار و تاريخی ، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت و برای همیشه طومار وجود نامیمون فتنه گران را در هم پیچید ..

 

یک فعال فرهنگی ؛دشمنان سعی کردند با توسط به برخی فتنه گران داخلی راه نفوذ به انقلاب را فراهم کنند/ 9 دی پاسخ محکمی بود به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب که اتیه انقلاب اسلامی را بیمه کرد .

 

 قدرت یوسفی از فعالان فرهنگی شهرستان  در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر در خضوض جایگاه رفیع حماسه 9 دی  اظهار داشت : دشمنان  در فتنه 88 سعی کردند با توسط به برخی فتنه گران داخلی راه نفوذ به انقلاب را فراهم کنند

 

 

,وی با ابراز اینکه  9 دی پاسخ محکمی بود به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب تصریح کرد :  اين روز بزرگ ،روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان ، روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسينی است.

 این شهروند گیلان غربی حماسه حضور مردم را در دی ماهه 88 بلی بدلیل خواند و اضافه کرد : روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بيعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمينی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.


وی با عنوان این مطلب که در روز نهم دی ماه 1388، مشروعيت سياسی نظام اسلامی ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده ها ميليونی مردم در تهران و تمامی شهرهای ديگر کشور به جهانيان اعلام گرديدابراز داشت:این روز عظیم و تاریخ ساز  روزی است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ های آنان را نمی خورند.

شهروند گیلانغربی: 9 دی از پرشور ترین عرصه های حضور مردم در حمایت از نظام بود

 مهدی فتاح پور در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت : بنده بر حسب علاقه قلبی خود به انقلاب و ولایت فقیه ابراز میدارم که  خود یک سرباز انقلابم و به همه بدخواهان ، فتنه گران و دشمنان نظام میگویم که همه ما پشتیبان نظام هستیم وبسی خیال باطل است که انها در فکر نفوذ به بدنه انقلاب باشند .

 وی تصریح نمود: بنده پایبند به نظام هستم و حماسه 9 دی را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی میدانم که عزت جمهوری اسلامی و انقلاب و روسیاهی فتنه گران و دشمنان با حماسه 9 دی ماه 88 مهر تایید خورد.

فتاحپور تصریح نمود :  حماسه 9 دی ماه  از پرشورترین  نماد حضور مردم با بصیرت و ولایت مدار ،در حمایت از رهبری و انقلاب اسلامی و اصول دینی و انقلابی بود .

بروز رسانی می شود..

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد