سرویس: سیاسیکد خبر: 98550|16:06 - 1394/10/05
نسخه چاپی

امام جمعه گیلان غرب در گفتگو با مطلع الفجر؛

عاملان داخلی فتنه 88همسو با نقشه دشمن به شورش علیه نظام دست زدند/ حماسه 9 دی عظمت حضور با بصیرت مردم در برابر قانون شکنان فرصت طلب بود

عاملان داخلی فتنه 88همسو با نقشه دشمن به شورش علیه نظام دست زدند/ حماسه 9 دی عظمت حضور با بصیرت مردم در برابر قانون شکنان فرصت طلب بود
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت :عاملان اصلي فتنه88در داخل كه از نقشه هاي سران بيروني فتنه پيروي كردند و به شورش عليه نظام اسلامي دست زدند در حقيقت به واسطه عوامل مختلف در دام دشمن غلطيدند و با لجاجت و قدرت طلبي و ايستادن در برابر قانون، زمينه صدمه به نظام اسلامي را فراهم آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد طه مهری در استانه 9 دی، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، در گفتگو باخبر نگار مطلع الفجر،9دي ماه 1388  را يكي از ايام الله انقلاب اسلامي و از روزهاي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي خواند .  

 

وی تصریح نمود :در اين روز ملت ايران بر يك فتنه تقريبا 8 ماهه غلبه كرد و توانست با بصيرت و وحدت و صبر خويش، در برابر جريان هاي باطل و غرب گرا، موضع حق را اتخاذ كند و از يك شرايط حقيقتا فتنه گون خارج شود و با حضور بصيرت آميز خود در صحنه، ضربه اصلي را بر جريان قانون گريز تحت حمايت غرب وارد نمايد.


حجت الاسلام مهری  ابراز داشت:يكي از اصلي ترين نكاتي كه در مورد فتنه 88 بايد به آن توجه داشت اين است كه اين فتنه با برنامه ريزي عوامل و سران بيروني براي سرنگوني نظام اسلامي طراحي شده بود و يك حركت اتفاقي و ناگهاني نبود.

امام جمعه گیلانغرب خاطر نشان کرد :شواهد متعددي در اين باره نشان از آن دارد كه تلاش دشمن آن بود كه در فرصتي مقتضي به نظام اسلامي آسيب وارد كند و از اين جهت انتخابات 88 را به عنوان يك فرصت طلايي در نظر گرفتند و عوامل و عاملان دروني فتنه نيز با قدرت طلبي و لجاجت به كمك عوامل بيروني رفتند و فتنه 88 را شكل دادند.


وی عاملان اصلي فتنه در داخل كه از نقشه هاي سران بيروني فتنه پيروي كردند و به شورش عليه نظام اسلامي دست زدند در حقيقت به واسطه عوامل مختلف در دام دشمن غلطيدند و با لجاجت و قدرت طلبي و ايستادن در برابر قانون، زمينه صدمه به نظام اسلامي را فراهم آوردند.

حجت الاسلام مهری ادامه داد :اين قدرت طلبان به ظاهر همراه با نظام در ماجراي فتنه 88 نتوانستند يا نخواستند كه حقايق مسلم را بپذيرند و با شورش عليه راي مردم در برابر نظام اسلامي ايستادند.

 

 

وی به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره و اظهارداشت: اینروز روز نشان دادن عظمت حضور مردم در مقابل عده ای قانون شکن است که بنام قانون  علیه قانون ایستادند.

 

مهری اظهار داشت: 9 دی متعلق به هیچ گروه و جناح و حزب خاصی نیست و هیچ کس حق ندارد بنام خود از آن بهر ه برداری نماید.

 

امام جمعه گیلان غرب خاطر نشان کرد :حماسه  9 دی مردم و کشور ما را بیمه نمود این روز روز مبارکیست و باید آنرا روز اتحاد و همبستگی مردم و دولت بدانیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد