سرویس: اقتصادیکد خبر: 98310|11:24 - 1394/09/29
نسخه چاپی

حسینی در تذکری مطرح کرد؛

شهرستان قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود

شهرستان قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود
نماینده قصرشیرین در تذکری به رئیس جمهور خواستار تبدیل شهرستان قصر شیرین به منطقه آزاد تجاری در جهت جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال شد.
به گزارش مطلع الفجر، فتح‌اله حسینی در پایان جلسه علنی امروز یکشنبه در تذکری به رئیس جمهور، گفت: مردم استان کرمانشاه به خصوص گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب سختی‌های زیادی را در جنگ متحمل شدند. حال سوال این است که چرا به آنها توجهی نمی‌شود و اجازه نمی‌دهید منطقه قصرشیرین به عنوان منطقه آزاد تجاری باشد.

 

وی افزود: اجازه دهید منطقه قصرشیرین به عنوان منطقه آزاد تجاری باشد تا شاهد جذب سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات این منطقه باشیم.

 

نماینده منطقه قصرشیرین خطاب به رئیس جمهور گفت: در شرایطی که بانک‌ها مشکل مردم را حل نمی‌کنند و بیکاری در این منطقه بیداد می‌کند، مردم این منطقه را از بدست آوردن اندک درآمد از کوله‌بری منع کرده‌اید، حال اینکه کوله‌بری در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام و آذربایجان منبع درآمدی محسوب می‌شود.

 

حسینی با تأکید بر لزوم حمایت از شهرستان‌های مرزی، گفت: حمایت از مرزنشینان به معنای دفاع از اسلام، امام (ره) و رهبری است که این مردم در دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ چیزی دریغ نکرده‌اند. لازم است به معیشت مردم توجه شود و فکری به حال جوانان بیکار شود.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه به حقوق کارگران، فرهنگیان ونیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج، گفت: انتظار می‌رود که حداقل حقوق به این افراد داده شود.

 

نماینده مردم قصرشیرین در پایان از واردات نخود توسط وزارت جهاد کشاورزی انتقاد کرد که این اقدام باعث ضربه زدن به کشاورزان می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد