سرویس: اقتصادیکد خبر: 98154|11:20 - 1394/09/25
نسخه چاپی

ایوانی خبر داد؛

پرداخت 30درصد وام اشتغال مازاد بر تعهد سال 1394 توسط کمیته امداد

پرداخت 30درصد وام اشتغال  مازاد بر تعهد  سال 1394 توسط کمیته امداد
مطلع الفجر:رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلانغرب از پرداخت 30درصد وام اشتغال مازاد بر تعهد دستگاهه های اجرایی در سال 1394 توسط کمیته امداد خبر داد.

قدرت اله ایوانی  در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر،اظهار داشت:در سال 1394 این نهاد 123 مورد تعهد ایجاد شغل و پرداخت وام اشتغال در قالب کشاورزی ، دامپروری ، و خدمات و صنایع دستی داشته است.

 

وی تصریح نمود: با تلاش همکاران امداد گر  در 9 ماهه اول سال 162 مورد  وام به ارزش 2 میلیارد تومان پرداخت داشته  که نسبت به تعهدایجاد شده 30 در صد افزایش نشان می دهد.

 

ایوانی با ابراز اینکه تفکر اشتغالزایی و تقویت بنیه خودکفایی در خانواده های تحت حمایت کمیته امداد  از اولویت های این نهاد است خاطر نشان کرد: 120 مورد پرونده مصوب در مرحله ی تعیین شعبه هستند که تا پایان امسال به این آمار افزوده می گردد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلانغرب  در پایان اظهار داشت : کمیته امداد واگذاری این تسهیلات را به منظور تقویت بنیه اقتصادی و خودکفایی و همچنین ایجاد اشتغال برای مدد جویان توانای کار  در نظر گرفته  و به همین منظور  است که این تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و فرزندان آنان در قالب قرض الحسنه پرداخت می گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد