سرویس: ورزشیکد خبر: 98148|12:54 - 1394/09/24
نسخه چاپی

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه:

دختران کرمانشاهی به مرحله نهایی مسابقات کبدی جوانان کشور اعزام می‌شوند

دختران کرمانشاهی به مرحله نهایی مسابقات کبدی جوانان کشور اعزام می‌شوند
مطلع الفجر: رییس هیات کبدی استان کرمانشاه از اعزام دختران کرمانشاهی به مرحله نهایی مسابقات کبدی جوانان کشور در گرگان خبر داد .

  به گزارش مطلع الفجر،مراد کرمی رییس هیات کبدی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارمرصاد اسپرتبا اعلام این خبر گفت : مرحله نهایی مسابقات کبدی جوانان کشور در بخش بانوان از فردا به مدت  چهار روز به میزبانی گرگان برگزار می شود .

 

وی ضمن اشاره به حضور 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد : این دوازده تیم برترین های مناطق شش گانه کشور می باشند که در ماه های مهر و آبان در هر منطقه برگزار شد و ا زهر منطقه دو تیم برتر به مرحله نهایی راه یافتند .

 

کرمی در ادامه خاطر نشان کرد : در این دوره از مسابقات استان کرمانشاه و همدان به ترتیب به عنوان تیم های برتر اول و دوم از منطقه سوم کشور حضور دارند .

 

وی یادآوری کرد  : در این دوره از مسابقات لیلا دوستوندی سر مربی مجرب و توانمند تیم کبدی بانوان استان کرمانشاه در معیت تیم نماینده استان خواهد بود تا تیم نماینده استان با آمادگی هر چه بیشتر در این مسابقات حضور داشته باشند .

 

کرمی در پایان گفت : بر اساس نظر فدراسیون کبدی این مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور است که برای اعزام به مسابقات آسیایی جوانان و همچنین قوی کردن پایه تیم ملی برگزار خواهد شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد