سرویس: اجتماعیکد خبر: 97940|11:56 - 1394/09/17
نسخه چاپی

رزیتا غفاری:

امیدوارم اعتیاد در جامعه ریشه کن شود/ جشنواره‌ها موجب پیوند مخاطب با هنرمندان هستند

امیدوارم اعتیاد در جامعه ریشه کن شود/ جشنواره‌ها موجب پیوند مخاطب با هنرمندان هستند
مطلع الفجر:رزیتا غفاری گفت: بیکاری از مهم ترین عوامل روی آوردن به اعتیاد است، زیرا وقتی جوانی بیکار است، دچار افسردگی می‌شود و ناخودآگاه به سمت اعتیاد کشیده می‌شود، به همین دلیل باید به فکر چاره‌ای برای بیکاری جوانان باشیم .

 به گزارش مطلع الفجر به نقل از فالرس،رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من متقعدم رسانه بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب دارد ضمن اینکه نهادها و ارگان های دولت هم می‌توانند با همکاری یکدیگر و با اطلاع رسانی دقیق اثرگذار باشند زیرا خود این ارگان ها هم به نحوی با این موضوع درگیر هستند .

وی با بیان اینکه آمار افراد معتاد در جامعه بالا رفته و این موضوع نگران کننده است، افزود: متاسفانه در سال های اخیر به وفور شاهد هستیم که معتادان به همه جا رخنه کرده اند درحالیکه در سال های گذشته بدین شکل نبود.

بازیگر «تبریز در مه» ادامه داد:  بیکاری یکی از مهمترین عوامل روی آوردن به اعتیاد است زیرا وقتی جوانی بیکار است دچار افسردگی می‌شود و ناخداگاه به سمت اعتیاد گشیده می‌شود به همین دلیل باید به فکر چاره‌ای برای بیکاری جوان‌ها باشیم .

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری این گونه جشنواره ها تا چه اندازه در جلو گیری از اعتیاد و فرهنگ سازی در جامعه کمک می کند؟ پاسخ داد: جشنواره های این‌چنینی موجب می شوند تا افراد جامعه با معضل اعتیاد بیشتر آشنا شوند ضمن اینکه یکی از اتفاقات خوب این نوع جشنواره‌ها این است که هنرمندان را دعوت می‌کنند تا اثری درباره این موضوع بسازند و من معتقد این امر تاثیر خوبی بر روی مخاطب دارد و موجب پیوند هنرمندان با مخاطب در موضوعی خاص می‌شوند.

وی در پایان افزود: آرزو دارم روزی برسد که هیچ معتادی در کشور عزیزمان نباشد و اعتیاد در جامعه ریشه کن شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد