سرویس: پیشنهاد سر دبیرکد خبر: 97926|14:12 - 1394/09/15
نسخه چاپی

رنامه دیدارهای تیم ملی در اردوی اروپایی مشخص شد

شاگردان کی‌روش 13 خرداد با مقدونیه و 18 خرداد به مصاف نروژ می روند/ دیدار با ایتالیا گزینه روی میز

شاگردان کی‌روش 13 خرداد با مقدونیه و 18 خرداد به مصاف نروژ می روند/ دیدار با ایتالیا گزینه روی میز
مطلع الفجر:برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال در اردوی اروپایی خرداد سال آینده مشخص شد که براساس آن شاگردان کی‌روش ۱۳ و ۱۸ آن ماه به ترتیب در مقدونیه و نروژ دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

به گزارشمطلع الفجربه نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران سال آینده برنامه‌های متعددی را برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری اردوی اروپایی این تیم در خرداد ماه سال آینده اشاره کرد.

بر همین اساس  طبق برنامه‌ای که کادرفنی تیم ملی تدارک دیده قرار است تیم ملی در خردادماه سال آینده 2 دیدار تدارکاتی را در اروپا برگزار کند.

طبق این برنامه شاگردان کی‌روش از اول خردادماه 95 تمرین خود را در تهران آغاز خواهند کرد و سپس برای برگزاری دیدار با مقدونیه در تاریخ 13 خرداد عازم این کشور خواهند شد.

مقدونیه پیش از این نیز برای دیدار با تیم ملی ایران در اردوی ترکیه در خرداد ماه گذشته پیشنهاد خود را ارائه کرده بود که با لغو این اردو، تیم ملی راهی ازبکستان شد و برگزاری این دیدار نیز منتفی شد. البته در همان زمان نیز فدراسیون مقدونیه که به خوبی از روحیات کی‌روش خبر داشت، برای برگزاری این دیدار تدارکاتی پیشنهادات ویژه‌ای را ارائه کرده بود تا سرمربی تیم ملی با برگزاری این دیدار موافقت کند که از جمله آنها پرواز و اقامت 5 روزه رایگان تیم ملی ایران در این کشور بود.

در ادامه و پس از دیدار با مقدونیه، تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تیم ملی نروژ راهی اسلو می‌شود تا در تاریخ 18 خرداد به مصاف تیم ملی این کشور برود.

با این وجود و علی‌رغم تنظیم این برنامه از سوی کادرفنی تیم ملی، هنوز قرارداد برگزاری این دو بازی امضا نشده و به احتمال زیاد به زودی قرارداد برگزاری این 2 مسابقه اروپایی و تدارکاتی نیز امضا خواهد شد.

البته در این بین دیدار با ایتالیا نیز همچنان از گزینه‌های روی میز است و اگر لاجوردی‌پوشان برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم کارلوس کی‌روش تخفیف ویژه‌ای بدهند، برگزاری این دیدار نیز از احتمالات موجود خواهد بود.

در نهایت این نکته قابل ذکر است که تمام این برنامه‌ها در صورتی عملی خواهد شد که برای سال آینده کارلوس کی‌روش و کادرفنی او همچنان هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشته باشد که در این بین باید شروط این سرمربی برای ادامه کار اجرایی شود تا به این ترتیب با ادامه همکاری این مربی مطرح و مجرب با تیم ملی، برنامه‌های اعلام شده نیز تحقق پیدا کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد