سرویس: ورزشیکد خبر: 97867|22:24 - 1394/09/14
نسخه چاپی

مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه:

نیم فصل دوم با قدرت بیشتری ظاهر می شویم/ جذب ۶ بازیکن جدید

نیم فصل دوم با قدرت بیشتری ظاهر می شویم/ جذب ۶ بازیکن جدید
مطلع الفجر: مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال با قدرت بیشتری ظاهر شده و عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهیم گذاشت.
به گزارشمطلع الفجر  به نقل از  مرصاد؛ افشین حسنی نتایج تیم بعثت در نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال را مثبت ارزیابی کرد.

 

وی گفت: اغلب بازی های سخت و دشوار خود را در خارج از خانه برگزار کردیم و به این موضوع خوشبین هستیم که در نیم فصل دوم و با حمایت پرشور هواداران حریفان اصلی را با شکست بدرقه کنیم.

 

حسنی با تاکید بر اینکه در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت، افزود: به دنبال حفظ روند خوب خود و کسب حداکثری امتیازات در نیم فصل دوم خواهیم بود.

 

مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه با اشاره به جذب ۶ بازیکن در زمان نقل و انتقالات نیم فصل در ترکیب تیم، اظهار داشت: هدف ما این است که بر روی نقاطی که هنوز کامل نشده است کار کنیم و در نیم فصل دوم قوی تر ظاهر شویم.

 

حسنی در خصوص عدم حمایت مسئولین از تیم بعثت نیز، گفت: بارها در این خصوص صحبت کرده ام، اما تاکنون هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولین صورت نگرفته است که امیدوار هستم این روند تغییر کند و مسئولین استان نگاه ویژه ای به تیم بعثت داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد