سرویس: کرمانشاهکد خبر: 97671|10:15 - 1394/09/07
نسخه چاپی

به میزبانی تهران؛

دختران کرمانشاهی موفق به کسب دو نشان برنز در روز نخست مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان کشور شدند

دختران کرمانشاهی موفق به کسب دو نشان برنز در روز نخست مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان کشور شدند
مطلع الفجر: رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه از کسب دو نشان برنز در روز نخست مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان کشور توسط بانوان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر، پیمان رفعتی رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارمرصاد اسپرتبا اعلام این خبر اظهار داشت : بیستمین دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان کشور از روز گذشته در مجموعه ورزشی غدیر تهران در حال برگزاری است.

 

وی این دوره از رقابت ها را انتخابی جام سفیر کره جنوبی اعلام کرد و گفت : این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و با حضور 203 هوگوپوش از 31 استان سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.

 

رفعتی از اعزام تیم نماینده استان کرمانشاه به این دوره از رقابت ها خبر داد و گفت: در روز نخست این دوره از مسابقات طاهره اکبری در وزن اول و فرانک فرجی در وزن سوم در دیدار با رقبای خود موفق به کسب دو نشان برنز شدند.

 

گفتنی است که ادامه این دوره از مسابقات همچنان در حال برگزاری است که نتایج کسب شده توسط ورزشکاران اعزام شده از کرمانشاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در بخش آقایان نیز پیش از این با حضور 233 هوگو پوش از سراسر ایران به میزبانی  تهران برگزار شد که در پایان تیم نماینده استان کرمانشاه در جایگاه نوزدهم ایران قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد