سرویس: اقتصادیکد خبر: 96528|08:17 - 1394/08/09
نسخه چاپی

رییس اداره راه و شهر سازی گیلانغرب؛

ابنیه فنی و راههای شهرستان گیلانغرب 5میلیارد ریال خسارت دیده اند

ابنیه فنی  و راههای شهرستان گیلانغرب 5میلیارد ریال خسارت دیده اند
مطلع الفجر:رییس اداره راه و شهر سازی گیلانغرب از خسارت 5 میلیارد ریالی ابنیه فنی و راههای شهرستان طی بارشهای شدید چند روز گذشته خبر داد .

ستار فتاحی در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجربا بیان اینکه تداوم بارندگی شدید موجب مسدود شدن برخی از راههای روستایی شهرستان گیلانغرب شده گفت: با وجود انکه بارندگی های شدید اخیر خسارتهای جدی را به برخی راهها و ابنیه فنی  در شهرستان وارد کرده در همین راستا راهها و پل های زیادی ازجمله 3 دهنه  پل در  دهستان ویژنان  در چم سورک و نیان و قیلان خسارت جدی در حد 2میلیارد ریال دیده اند.

 وی همچنین از مسدود شدن بسیاری  از راههای روستایی از جمله در مسیر کلاه دراز علیا،دهستان حیدریه ،میاندار و دیره خبر داد و اظهار داشت: با اعزام ماشین آلات سنگین و سبک اداره راه و شهر سازی  تلاش شد راه ها بازگشایی و مشکل تردد روستاییان رفع شود که در حال حاضر هیچگونه مسدودیت و انسداد راهی در شهرستان وجود ندارد.

 


فتاحی ادامه داد: مسیر گیلانغرب به سرپل ذهاب در دهستان دیره، گیلانغرب به سومار و بازارچه مرزی و بخش های از مسیرهای روستایی در بخش گواور به دنبال بارشهای 48 ساعته  و حدوداًاز شب گذشته به علت وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها و ریزش و رانش زمین مسدود شده بود که این راهها و مسیرها هم رفع مشکل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی  در پایان با ابراز اینکه شدت بارانهای اخیر علاوه بر اینکه باعث شادمانی مردم شود خسارتهایی را نیز به بار اورد از ان جمله  در حوزه ابنیه فنی و راههای شهرستان بالغ بر 5 میلیارد ریال  خسارت به بار آورده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد