سرویس: اقتصادیکد خبر: 96441|09:31 - 1394/08/03
نسخه چاپی

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه

توجه به کیفیت و وجود زیرساخت ها از الزامات رشدصادرات کرمانشاه است

توجه به کیفیت و وجود زیرساخت ها از الزامات رشدصادرات کرمانشاه است
مطلع الفجر: معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه وجود زیرساخت های لازم را از الزامات توسعه و رشد صادرات استان عنوان کرد.

به گزارش مطلع الفجر  به نقل از مرصاد؛ هاشم پیراینده از برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراسم در روز ۶ آبان ماه امسال برگزار می شود.

 

وی از تجلیل از صادرکنندگان برتر مواد غذایی، صادرکنندگان برتر حوزه فنی و مهندسی، محصولات کشاورزی، دام زنده، مواد پتروشیمی، مصالح ساختمانی و ... طی این مراسم خبر داد و گفت: براساس یک گروه بندی که طبق اعلام سازمان توسعه تجارت صورت می گیرد از صادرکنندگان برتر در هر حوزه تجلیل به عمل می آید.

 

پیراینده در خصوص تعداد برگزیدگان استان به عنوان برترین های حوزه صادرات گفت: چون هنوز سهمیه استان اعلام نشده و اینکه می توانیم در هر بخش از چند نفر تجلیل کنیم نمی توان آمار قطعی برگزیدگان را اعلام کرد اما ممکن است در هر بخش چند نفر حائز رتبه برتر شدن باشند و یا در بخشی کسی امتیاز برتری را کسب نکند.

 

وی از برتری شرکت «کشت و صنعت روژین تاک» از استان کرمانشاه به عنوان صادرکننده نمونه کشوری خبر داد.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه برمطالعه و رعایت دقیق قوانین و مقررات حوزه تجارت  توسط صادر کنندگان تاکید کرد و این موضوع را یکی از آیتم های مد نظر در  انتخاب برترین ها برشمرد.

 

وی همچنین خواستار توجه صادرکنندگان به کیفیت کالاهای صادراتی شد و یکی از مهمترین فاکتورهای به دست آوردن بازارهای صادراتی را رعایت این موضوع عنوان کرد.

 

پیراینده از تصمیم سازمان صنعت، معدن، تجارت برای آموزش تعاونی های مرزنشین با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه استان خبرداد که از این طریق آموزش های لازم برای تجارت خارجی به آنها داده شود.

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه وجود زیرساخت های لازم چون بازارچه های مرزی تجهیز شده را از ملزومات اصلی برای رشد صادرات استان کرمانشاه برشمرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد