سرویس: کرمانشاهکد خبر: 96440|14:20 - 1394/08/03
نسخه چاپی

پروژه هایی نا امید از تدبیرها؛

انتظاری چند ساله برای تکمیل یک پروژه/ احداث پارک بانوان کرمانشاه در گیر و دار مسائل اداری و مالی

انتظاری چند ساله برای تکمیل یک پروژه/ احداث پارک بانوان کرمانشاه در گیر و دار مسائل اداری و مالی
مطلع الفجر: پارک بانوان کرمانشاه از جمله پروژه هایی است که روند تکمیل آن با مشکلاتی روبرو است.

به گزارش  مطلع الفجر به نقل ازصبریه،زنان نیمی از جمعیت هرجامعه ای را تشکیل می دهند و به همین جهت سلامت جسمی و روانی آن ها یک قطعه بزرگ از پازل سلامت کل جامعه است.

 

اساسا لازمه سلامت جسمی و روانی زنان هر جامعه وابسته به امکانات رفاهی و تفریحی متناسب با فرهنگ حاکم بر جامعه است. یکی از این امکانات ایجاد پارک هایی در سطح شهر به منظور فعالیت های ورزشی و فرهنگی در  شرایط کاملا آرام است.

 

ایجاد مجموعه های فرهنگی در کنار مجموعه های ورزشی می توانند اوقاتی مفرح را در شرایط پیچیده زندگی امروزه برای بانوان جامعه فراهم کند.

 

یکی از مجموعه های فرهنگی و ورزشی که در کرمانشاه می تواند به ایجاد اوقات مفرح برای بانوان کرمانشاهی کمک کند، پارک بانوان کرمانشاه است اما در حال حاضر احداث این پارک در گیر و دارهای اداری و مالی جا خوش کرده و هر روز وعده ای جدید برای احداث آن داده می شود.

 

تنها ضلع شرقی پارک شاهد به پارک بانوان اختصاص خواهد یافت

 

سید احسان احسانی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با صبریه اظهار داشت: در ابتدا قرار بر این بود تا پارک شاهد کاملا به پارک بانوان اختصاص یابد، اما به دلیل بروز مشکلات اجرایی این امکان فراهم نشد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مقرر شده است تا در ضلع شرقی پارک شاهد تنها بخشی از این پارک مجزا شده و در اختیار بانوان قرار بگیرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: در سنوات گذشته به دلیل کمبود اعتبار و نبود بودجه، طرح اجرایی این پارک متوقف شد.

 

 

این مسئول تاکید داشت: پارک بانوان در حال حاضر به هیچ وجه قابل استفاده نیست و باید از نظر تامین امنیت و پوششی از وضعیت خوبی برخوردار شود.

 

احسانی خاطرنشان کرد: این پارک به لوازم و امکاناتی هم نیازمند است که شامل سرویس های خدماتی و امکانات ورزشی می شود و باید حصار کشی نیز به صورت کامل صورت گیرد تا بانوان با آسودگی کامل از این پارک استفاده کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه یادآور شد: زمان مشخص بهره برداری از این پارک به تخصیص اعتبار به موقع بستگی دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد