سرویس: کرمانشاهکد خبر: 96305|14:30 - 1394/07/28
نسخه چاپی

معاون فرماندارسرپل ذهاب:

با فروشندگان خارج از شبکه سوخت برخورد می شود

 با فروشندگان خارج از شبکه سوخت برخورد می شود
معاون فرماندار سرپل ذهاب بر لزوم برخورد قانونی با فروشندگان خارج از شبکه سوخت نفت سفید و گازوئیل در این شهرستان مرزی تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی موظف به برخورد قانونی با این افراد است.

 به گزارش  مطلع الفجر به نقل از  ایرنا اردشیر حیدری روز سه شنبه در جلسه ستاد سوخت سرپل ذهاب با اشاره به در پیش بودن فصل سرما گفت: مسئولان موظفند نسبت به تامین سوخت نفت سفید برای مناطقی که هنور گازکشی نشده است در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.وی از مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان و مردم مناطق روستایی خواست تا نسبت به ذخیره سازی نفت سفید برای زمستان از هم اکنون اقدام کنند تا در فصل سرما دچار مشکل نشوند.

وی اظهار کرد: تعدادی از شهروندان به علت نداشتن بضاعت مالی و با وجود نصب علمک قادر به گازکشی منازل خود نیستند و در همین راستا اداره گاز و شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان باید علاوه بر شناسایی این افراد در صورت در دست داشتن کالابرگ نفت سفید تا سه ماه نسبت به تامین سوخت مورد نیاز آنان اقدام کنند.معاون فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: پس از پایان مهلت مقرر این خانوارها موظف به گازکشی منازل خود هستند تا دیگر نسبت به تامین سوخت خود با مشکلی مواجه نشوند.

 

حیدری بر لزوم دوگانه سوز شدن واحدهای خبازی شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرد سال اداره صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به تجهیز واحدهای خبازی به سامانه دوگانه سوز اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: درصورت مشاهده و یا دریافت گزارش کشاورزانی که نسبت به فروش حواله سوخت خود اقدام کنند به مدت دو دوره سه ماهه از گرفتن سوخت مورد نیاز محروم می شوند.
وی همچنین بر لزوم هم افزایی و همکاری بیشتر مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط برای تامین سوخت مورد نیاز کارخانجات ذرت خشک کنی در فصل برداشت تاکید کرد.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با 85 هزار تن جمعیت 175 روستا دارد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد