سرویس: کرمانشاهکد خبر: 95813|16:22 - 1394/07/18
نسخه چاپی

استاندار کرمانشاه مطرح کرد

مصوبه 8 هزار میلیارد تومانی برکت سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه

مصوبه 8 هزار میلیارد تومانی برکت سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه
مطلع الفجر:استاندار کرمانشاه هشت هزار میلیارد تومان مصوبه را از جمله برکات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بیان کرد و گفت: انتقال آب از کردستان و پالایشگاه آناهیتا از دیگر مصوبات این سفر است.
 

به گزارش مطلع الفجر، اسدالله رازانی ظهر امروز در چهارمین یادروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری تحولات بزرگی را در استان کرمانشاه رقم زد.

رازانی با اشاره به اینکه هیچ اتفاق دیگری در قبل و بعد از انقلاب برای این استان چنین خیر و برکتی نداشته است، گفت: دستاوردهای عظیم و سرنوشت‌سازی در استان کرمانشاه با سفر مقام معظم رهبری به‌وقوع پیوست.

استاندار کرمانشاه هشت هزار میلیارد تومان مصوبه را از جمله برکات این سفر بیان کرد و افزود: این میزان هم‌زمان با پیشرفت مصوبات افزایش نیز می‌یابد.

وی به انتقال آب از کردستان به کرمانشاه در طرح گرمسیری اشاره کرد و گفت: پروژه پالایشگاه آناهیتا یکی دیگر از مصوبات مهم این سفر بوده است.

این مسئول پروژه پالایشگاه آناهیتا را مصوبه‌ای مهم عنوان کرد که برای ایجاد تحول در منطقه کافی است و تاکید کرد: برخی مشکلات اجرایی در دولت گذشته و دولت فعلی مانع از اجرای کامل مصوبات سفر شد.

استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: مصمم هستیم با همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و روحانیت این مصوبات را اجرایی کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد