سرویس: ورزشیکد خبر: 95514|08:23 - 1394/07/13
نسخه چاپی

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه:

تنها ورزشکاران رنکینگ دار اجازه حضور در لیگ برتر کشتی را دارند

تنها ورزشکاران رنکینگ دار اجازه حضور در لیگ برتر کشتی را دارند
مطلع الفجر: رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: با اعلام فدراسیون تنها ورزشکاران رنکینگ دار اجازه شرکت در مسابقات لیگ برتر کشتی را دارند.
به گزارش مطلع الفجر به نقل ازمرصاد؛ محمد حسین محبی اظهار داشت: فدراسیون امتیاز میزبانی مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور را به کرمانشاه سپرده اما شرطی که برای حضور در این مسابقات تعیین کرده استان ما را از حضور در مسابقاتی که میزبانش هستیم بسیار محدود و تقریبا غیر ممکن کرده است.

 

وی افزود: فدراسیون اعلام کرده که تنها کشتی‌گیران رنکینگ دار می‌توانند در مسابقات لیگ برتر حاضر شوند و کرمانشاه تنها ید الله محبی و رضا افضلی را دارد اما رایزنی‌هایی شده که بتوانیم یک تیم جوانان را برای حضور در لیگ ساماندهی کنیم.

 

محبی در ادامه بیان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان کشور «جام شهیدان والامقام محمود شهبازی و داریوش ریزه‌ وندی» از فردا به میزبانی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می‌شود.

 

وی دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری را زمان آغاز مسابقات کشتی آزاد و ۱۵ و ۱۶ مهر را زمان انجام مسابقات کشتی فرنگی اعلام و بیان کرد: از استان کرمانشاه ۴ تیم در آزاد و فرنگی حضور دارند.

 

محبی زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی را هفته آینده به میزبانی کرمانشاه عنوان کرد و گفت: امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت کشتی  استان باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد