سرویس: ویژه نامه دفاع مقدسکد خبر: 94786|10:27 - 1394/06/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب:

برگزاری مراسم بزرگ 4 مهر روز مقاومت مردم گیلانغرب/ بیش از یکصد برنامه فرهنگی بصیرتی در هفته دفاع مقدس در گیلانغرب برگزار می شود

برگزاری مراسم بزرگ 4 مهر روز مقاومت مردم گیلانغرب/ بیش از یکصد برنامه فرهنگی بصیرتی  در هفته دفاع مقدس  در گیلانغرب برگزار می شود
مطلع الفجر:فرمانده سپاه گیلانغرب با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی بصیرتی در این ایام خبر داد و گفت : یکی از شاخص ترین برنامه ها، گرامی داشت 4 مهر روز مقاومت مردم گیلانغرب است .

سرهنگ دوم پاسدار معصومعلی محمدی  در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجرو در تشریح اهداف و برنامه های بزرگداشت هفته دفاع اظهار داشت: رویکرد و برنامه ها این ستاد بیشتر بحث در مورد دشمن شناسی و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است زیرا به این واسطه باید دشمن زمان خود را بشناسیم و در مسیر ارتقاء دانش  و سواد بصیرتی قدمهای موثری را برداریم.

 

وی  شاخصه های اصلی انقلاب  و آرمانهای اصیل انقلابی ملت ایران اشاره کرد و  افزود:به راستی که  دلیل ایستادگی و مقاومت مردم ما این بود که دشمن خود را شناختند و با اقتدار و سر بلندی در  مقابل تهاجم دشمنان  در 8 سال متبلور به جهاد و ایثار ایستادگی کردند.

محمدی  به این موضوع اشاره کرد که ملت جسور و انقلابی و شجاع ایران به اذعان بسیاری از کشورهای به جنگ استکبار رفت،تصریح نمود: اگرچه در بهبوهه هجمه و جنگ دشمن ملت ایران اسلحه و تجهیزات پیشرفته نظامی نداشتند اما ازقوه بصیرت و ایمان قوی برخوردار بودند و ایمان و تقوای ،سلاح این مردمان غیور بود.

 

فرمانده سپاه گیلانغرب ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گیلان غرب  از اجرای برنامه های شاخص در این هفته حماسی خبر داد  و  گفت:شاخص ترین برنامه ها  ما مصادف با هفته دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب گرامی داشت 4 مهر روز مقاومت مردم گیلانغرب طی مراسمی بزرگ و عمومی است که از مهمانهای شاخصی برای ان دعوت خواهد شد .

 

وی  ابراز داشت:ویزیت رایگان ،برگزاری مراسمات متناسب با دهه امامت  و ولایت ، دیدار با خانواده های شهدا و غبارروبی مزار شهدای گیلان غرب ،فضا سازی شهری از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

سرهنگ محمدی  یادآور شد: برپایی نمایشگاه ، برپایی ایستگاههای صلواتی ، یادواره های شهدا  ، پیاده روی بزرگ خانوادگی ،مسابقات ورزشی و نشستهای بصیرتی و روشنگری از جمله بیش از 100 مراسمی است که با این اقدامات درصدد می باشیم تا یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر را در جامعه زنده نماییم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد