سرویس: اجتماعیکد خبر: 92036|12:00 - 1394/04/21
نسخه چاپی

همتی ؛

12 هزار نفر از جمعیت شهرستان گیلانغرب تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند

12 هزار نفر از جمعیت شهرستان گیلانغرب تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند
مطلع الفجر:رئیس تأمین اجتماعی شهرستان گیلانغرب با عنوان اینکه کارفرمایان گیلانغربی لیست حق بیمه خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند گفت:اکنون 12هزار نفر از جمعیت شهرستان گیلانغرب تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

 به گزارشمطلع الفجر،رضا همتی در گفتگویی  ،مصادف با  ایام هفته تامین اجتماعی  اظهار داشت:درحال حاضرصددرصد کارفرمایان گیلانغربی لیست حق بیمه خرداد ماه سالجاری خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی ارسال می نمایند و تامین اجتماعی شعبه گیلانغرب طی ماههای اخیر به عنوان یکی از شعب پیشتاز در ارائه خدمات غیرحضوری در سطح استان مطرح بوده است .


وی افزود: 12 هزار نفر از جمعیت شهرستان گیلانغرب  و بیش از 50 درصد جمعیت شهری شهرستان گیلانغرب تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.
 همتی اظهار داشت: 505 نفر مستمری بگیر، 57 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری و بیش از 4 هزار و 900 نفر  بیمه شده اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی گیلانغرب هستند و از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه بیش از 10 میلیارد ریال برای ارایه خدمات 18 گانه به آنان پرداخت شده است .


وی تصریح کرد: ارایه خدمات اینترنتی به بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد و رانندگان درون شهری و برون شهری هم یکی دیگر از اقدامات خوب سازمان در راستای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش بوده است که هم اکنون درشعبه گیلانغرب بیش از 95 درصد این فیش ها بصورت غیرحضوری وبصورت اینترنتی انجام می شود .


این مسئول  با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک و اثرات مثبت ارائه خدمات غیر حضوری، گفت: قبل از اجرای طرح اینترنتی ارائه خدمات ،   بیش از 500 کارفرما و 1272 نفر بیمه شده حرف ومشاغل آزاد ، اختیاری ،  رانندگان وکارگران ساختمانی  به صورت ماهیانه برای ارسال لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه به شعبه مراجعه می کردند  که با عملیاتی شدن طرح فوق الاشاره  این مراجعات به کمتر از 100 نفر در ماه رسیده است .


همتی درپایان با اشاره به اینکه کمتر از 150 نفر از 4هزار و 900 نفر بیمه شده تحت پوشش  باقی مانده است تا اینکه تمامی بیمه شدگان تحت پوشش شعبه لیست حق بیمه وفیش پرداخت حق بیمه آنها بصورت غیرحضوری واینترنتی ارسال شود ،به انتخاب شعبه تامین اجتماعی بعنوان دستگاه برتردرشهرستان براساس ارزیابی عملکرد سال 1393 ،  تصریح کرد: با توجه به چشم انداز 1404 سازمان تأمین اجتماعی ؛ این سازمان باید پایدار، پویا، چابک و پاسخگو باشد و ارائه خدمات در تأمین اجتماعی باید ارتقاء پیدا کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد