سرویس: اجتماعیکد خبر: 91646|10:02 - 1394/04/02
نسخه چاپی

نادری در گفتگو با مطلع الفجر؛

دشمن در راستای جنگ نرم ، اعتیاد و استحاله فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است

 دشمن در راستای جنگ نرم ، اعتیاد و استحاله فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است
مطلع الفجر:رییس دانشگاه پیام نور گیلانغرب گفت : انگیزه و هدف دشمن در بخشی از جنگ نرم ایجاد زمینه برای روی آوردن جوانان و نوجوانان به انواع مواد مخدر است لذاپیشگیری از آن وظيفه اجتماعي و نیازمند یک عزم همگانی می باشد.

به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه کتاب، عکس و مواد مخدر صنعتی و غیرصنعتی روز سه شنبه در دانشگاه پیام نور شهرستان گیلانغرب بر پا شد.

در حاشيه افتتاحيه نمايشگاه کتاب و عکس مواد مخدر رییس دانشگاه پیام نور گیلانغرب به خبرنگارمطلع الفجرگفت: نظر به آثار سو و آسیب های اجتماعی منشعب  از مصرف مواد مخدر در جامعه برپایی چنین نمایشگاهایی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد و روشنگری در خصوص آسیب های منشعب از ان را می تواند ایفا کند.
قباد نادری  در پاسخ به علت روي آوردن جوانان به اعتيادابراز داشت: عمده مسائل و مشکلات جامعه علاوه بر فقر ، آسیب های اجتماعی نیز هست که می طلبد ادارات متولی  در راستای کاهش آن پیشگام باشند کما اینکه دانشگاه پیامنور هم به والسطه فضای آموزشی که دارد در این راستا اقدامالت درخوری را ارائه نموده است.

وي به هدف خصمانه دشمن در حوزه  استحاله فرهنگی اشاره نمود و تصریح نمود: انگیزه  و هدف دشمن در بخشی از جنگ نرم ایجاد زمینه برای روی آوردن جوانان و نوجوانان به انواع مواد مخدر است ، از آنجا که اعتیاد تمام ابعاد جسمی، روحی و اجتماعی یک فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد ، پیشگیری از آن وظيفه اجتماعي و همگاني و نیازمند یک عزم همگانی می باشد.

رییس دانشگاه پیام نور گیلانغرب همچنین در خصوص نمایشگاه برگزار شد در این دانشگاه  به خبرنگا مطلع الفجرگفت:این نمایشگاه با همکاری دانشگاه پیام نور، موسسه کانون نشاط و سلامتی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی و ورزش و جوانان بر پا شده است.

نادری افزود: صدها جلد کتاب با موضوع پیشگیری و مضرات مواد مخدر، عکس، پوستر، دفترک، داروهای روانگردان و مواد مخدر صنعتی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین در این نمایشگاه به دانشجویان و ورزشکاران بازدید کننده یک جلد کتاب در خصوص آسیب های مواد مخدر بصورت رایگان اهدا می شود.

نادری گفت: توزیع و پخش لوح های فشرده آموزشی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است که تا پایان هفته مبارزه با مواد مخدر به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه مندان است.

 این نمایشگاه کتاب و عکس مواد مخدر تا 5 تیرماه سال جاری در دانشگاه پیام نور گیلانغرب برای بازدید عموم دایر است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد