کد خبر: 91070|11:49 - 1394/03/23
نسخه چاپی

عکس های عجیب در صفحه مالک اینستاگرام

 
 
مارک زاکربرگ، مالک جدید پرتال مشهور اینستاگرام، بر خلاف باور عموم، در این پرتال شبکه اجتماعی، اصلاً محبوبیت ندارد و تنها 126 هزارتعقیب کننده را به خود اختصاص داده است و از آخرین پست وی، 6 ماه می‌گذرد.
 
 
 

 





برترین ها:مارکزاکربرگ markzuckerberg،مؤسسمیلیاردرفیسبوکو از سهامداران اصلیاینستاگرام،برخلافهمیلیونمخاطبش در صفحه شخصی خود درفیسبوک، در این شبکهاصلاًمحبوبیت ندارد و شاید به همین دلیل،عکس‌هایعجیبوغریبیاز زندگی روزمره خود در این صفحه قرارمی‌دهدکهمعمولاًموردبررسیمخاطباناینستاگراموشبکههایخبری قرارنمی‌گیرد.زاکربرگدر حالی در این شبکه مخاطب ندارد که برخی ازشخصیتهایهنری و اجتماعی از اوباما تالیدیگاگاو حتیکریستیانورونالدو، بیش از5میلیونمخاطب و به قولیفالوور (تعقیبکننده) را دراختیاردارندوبعضاًاخبار و تصاویرآنهادر اینشبکهمحبوب فضای مجازی، بابازتابهایبین‌المللیهمراهمی‌شود.
 

عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام


به گزارشبرترین‌ها،زاکربرگکه چند سال پیش با همسر چینی خودپریسیلاازدواج کرد، سگی پشمالو و سفید به نام "بیست" را دراختیاردارندکه تلفیق از ژن سگ و گوسفندمی‌باشدو از نوع مجاری است. در تصاویری کهزاکربرگدر صفحه شخصی خود دراینستاگرامقرار داده است، مطالب مربوط به این سگ ویکعکس عجیب از اتاق بدون جاذبه وی در شرکتاینستاگرامبه نمایشدرآمدهاستکه در ادامه مشاهدهمی‌کنید.باوجودآنکهمالک جدیداینستاگرام، درفیسبوکبامیلیون‌هامخاطب همراه هست، اما دراینستاگرام، هنوز کاربران این شبکه توجهی به مطالب و محتوایمنتشرشدهتوسط ایشان نشاننداده‌اندکهجالبتوجهاست. شاید عدم استقبال کاربران از صفحه شخصی آقایزاکربرگ، عدم انتشار مرتب و مداوم و منظم محتواهای فنی و جالب درباره زندگی ایشان و روند توسعهاینستاگراممی‌باشدکه سبب شده است تا صفحه مالک جدید این پرتال بزرگدر عرصهکارآفرینی دیجیتالی دنیای امروز، با120هزارفالوربیشتر همراه نباشد. آخرین پستآقایزاکربرگبه6ماه پیش مرتبطمی‌شودکه قبل ازآننیز تصاویر و ویدئوهایی مربوط به سگ خود در این صفحه بارگذاری شده است.
 

عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(وقتی این سگ پشمالو ازیکمانع پرشمی‌کندهم هزاران نفر مخاطب دارد)

 

 عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(یک سالپیشزاکربرگنوشت که خوابیدن این سگ بر روی کاناپه در صبح دوشنبه دیدنی است!)

 

عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(این تصویر واقعی هست و مربوط به اتاق بدون جاذبهزاکربرگو کوین در شرکتاینستاگراماست)
به مناسبت کسب300میلیونکاربرثبتشدهدراینستاگرامدر Instagram gravity room

 

 عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(شیرینیهایخامه ای روسیموردعلاقهزاکربرگ)


 

 عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(6شاتاز همسر وسگمحبوبزوگربرگ)


صفحه شخصی کم طرفدار آقایزاکربرگدر نشانی اینترنتی:  https://instagram.com/zuck قرار دارد. مارک الیوتزاکربرگدر روزچهاردهممیسال1984میلادی در آمریکا به دنیا آمده است. مارکزاکربرگ، پایه‌گذار وسیع‌ترین شبکه اجتماعی جهان، برای بسیاری از ساکنان کره زمین چهره‌ایشناختهشدهو شخصیتی تحسین‌برانگیز است. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد