سرویس: اجتماعیکد خبر: 90767|08:00 - 1394/03/18
نسخه چاپی

احد پروانه خبر داد؛

بهره مندی 1100نفر از خدمات آموزشی نهضت سواد آموزی در گیلانغرب

بهره مندی 1100نفر از خدمات آموزشی نهضت سواد آموزی در گیلانغرب
مطلع الفجر:مسئول نهضت سواد آموزی گیلانغرب گفت:درحوزه فعالیتهای سواد آموزی و تحت پوشش قرار دادن افراد بی سواد 128 درصد فعالیت بیشتر نسبت به حجم ابلاغی داشته ایم.

احد پروانه درگفتگو با خبرنگارمطلع الفجربا اشاره به اینکه فعالیتهای نهضت  در سه دوره تعریف می گردد گفت:سواد آموزی ، انتقال و تحکیم سه دوره ای هستند که در نهضت تعریف شده اند.

 وی ابراز داشت: از نیمه  دوم سال گذشته تاکنون 1120 نفر تحت پوشش آموزشهای نهضت سواد آموزی قرار گرفته اند که  حجم ابلاغی 845 نفر بوده است.

 این مسئول یاد آور شد:در حوزه سواد آموزی 329 نفر ، در حوزه تحکیم 253 نفر  و در حوزه انتقال 540 نفر  در حال آموزش هستند.

پروانه تصریح نمود:هم اکنون نهضت سواد آموزی گیلانغرب دارای سه نفر نیروی کادر  و 3 نفر نیروی رابط سواد آموزی  می باشد.

وی ابراز داشت :در  این شهرستان چهره هایی وجود دارند که 3 نفراز آنها تحصیلات خود را از نهضت آغاز نموده اند  و اکنون نیز با این اداره به صورت فعال همکاری می کنند  و  در این راستا 20 نفر هم  در این مسیر به تحصیلات عالیه دست یافته اند.

پروانه خاطر نشان کرد : مقوله سواد آموزی و بحث ارتقا دانش و سواد  امری است که به شدت نیازبه اطلاع رسانی  و حمایت های تبلیغی  تمامی نهادها  دارد تا هدف ریشه کنی بی سوادی در کشور عزیزمان محقق گردد چرا که توسعه و تعالی  کشور در هر زمینه ای از اقتصاد و بهداشت گرفته تا صنایع مدرن امروزی همه و همه پیشرفتشان در گرو سواد و علم اندوزی است.

پروانه ابراز داشت : نهضت سواد آموزی گیلانغرب اکنون  دارای 46کلاس انتقال  و 18 کلاس تحکیم و آموزش دهنده فرد به فرد است که بیش از 120 نفر در قالب افرادآموزش دهنده با نهضت همکاری می کنند

 مسئول نهضت سواد آموزی گیلانغرب در پایان از همه کسانی که در زمینه توسعه بحث سواد آموزی نهضت را مورد تفقد و الطاف خود قرار داده اند تقدیر نمود و گفت: اگرچه نهضت شهرستان عملکرد خوبی را در خروجی خود قرار داده و در بین شهرستانهای استان درخشیده است اما حقیقتا این مهم میسر نشده مگر در پناه همکاری و تلاش همه عزیزانی که در شاکله نهضت سواد آموزی فعالیت دارند

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد