سرویس: اقتصادیکد خبر: 88688|15:42 - 1394/01/27
نسخه چاپی

یک مسئول

اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه و عمران روستاهای گیلانغرب/ مرکز مدیریت بحران در روستای کلاه دراز چله احداث می شود

 اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار  به منظور توسعه و عمران روستاهای گیلانغرب/ مرکز مدیریت بحران در روستای کلاه دراز چله احداث می شود
بخشدار مرکزی گیلانغرب در جمع دهیاران از تخصیص اعتبار سه میلیارد و300 میلیون ریالی به منظور اجرای طرحهای عمرانی این بخش خبر داد.
 به گزارش مطلع الفجر ،علی احمد احمدی در اجتماع  دهیاران روستاهای بخش مرکزی گیلانغرب و در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گفت : اعتبار یاد شده  در زمینه بهسازی معابر، تکمیل مساجد درحال احداث، دفع آبهای سطحی، احداث کانال و نصب تجهیزات بازی کودکان در دهستانهای تابعه هزینه می شود.

وی همچنین از احداث مرکز مدیریت بحران در روستای کلاه دراز چله با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

این مسئول  اضافه کرد: طرح تجمیع دهیاری ها در سطح بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب آغاز شده و تاکنون 25 دهیاری تجمیع شده اند و بزودی تعداد دهیاری های بخش مرکزی از 79 دهیاری به 50 دهیاری کاهش می یابد.

احمدی گفت: این اقدام در راستای رویکرد جدید دولت بمنظور فعالیت تمام وقت دهیار با پرداخت مزایای کامل و ارایه خدمات مناسب، بیمه، درآمد زایی مناسب برای هزینه های عمرانی و برخورداری روستاها از یک دهیار متخصص صورت می گیرد.

گیلانغرب دارای دو بخش مرکزی و گواور  است که بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب دارای 135 روستا با حدود 22 هزار نفر جمعیت است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد