سرویس: گیلانغربکد خبر: 88506|12:11 - 1394/01/24
نسخه چاپی

یک مسئول

در سال گذشته ۱۶۰۰ فعالیت قرآنی در گیلانغرب انجام شده است

 در سال گذشته  ۱۶۰۰ فعالیت قرآنی در گیلانغرب انجام شده است
مطلع الفجر:مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب از برگزاری ۱۶۰۰ فعالیت قرآنی در سال۹۳ در این شهرستان و تبعات مثبت و متعالی آن خبر داد.

پرویز پروانه  در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجربا اعلام اینکه اجرای برنامه های معنوی و قرانی در بررسی های کارشناسی  تبعات متعالی  توام با معرفت را به ارمغان می اورد  افزود: از این تعداد ۱۲۰۰ فعالیت آن در خصوص کلاس‌ها و گفتمان‌های قرآنی توسط مبلغین اعزامی و بومی در طول سال ازجمله ماه مبارک رمضان، ماه محرم وصفر و ایام‌های  مختلف ملی مذهبی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در تمام مناطق این شهرستان و ۱۶۵ کلاس قرآن در موسسه‌ها، خانه‌های قرآن روستایی و شهری به صورت خودگردان وطرح‌های ابلاغی استان انجام شد.

وی اظهارداشت: از تعداد فعالیت یاد شده به ۲۰ محفل انس با قرآن و ۴۰ ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت جزء‌خوانی، ۳جشنواره قرآنی، ۶ مسابقه قرآنی می‌توان اشاره کرد.

این کارشناس قرانی  گفت: ۴ نشست مدیران و مسوولان موسسه‌ها و خانه‌های قرآن روستایی، ۱۰مورد تقدیر از مربیان ومسوولان برترخانه‌های قرآن روستایی، ۳۵مورد تجهیز خانه‌های قرآن روستایی، ۳۰بازدید از کلاس‌های آموزش قرآن کریم درسطح شهرستان و روستاهای تابع از جمله فعالیت‌های دیگر قرآنی در سال جاری است.

پروانه در پایان به فعالیت‌های دیگری ازجمله اعطای گواهی معتبر پایان کلاسی، اجرای بخش‌نامه‌ها، اهمیت به بانک اطلاعات قرآنی، فضاسازی جهت آموزش قرآن، تهیه گزارش‌ها واطلاعات قرآنی وهمچنین سایر امورات ارجاعی از طرف دارالقرآن ومسئول اداره شهرستان و... اشاره کرد.

 در شهرستان گیلانغرب با  همکاری سازمان تبلیغات  اسلامی این شهرستان تعداد 72 مرکز آموزش علوئم قرانی دایر  و مشغول فعالیت  است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد