کد خبر: 8|13:55 - 1390/03/16
نسخه چاپی

672 طرح کشاورزی در گیلانغرب تصویب شده است

672 طرح کشاورزی در گیلانغرب تصویب شده است

معاون فرماندار گیلانغرب گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 672 طرح کشاورزی با بیش از 370 میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب به تصویب رسیده است.

علیرضا نظری امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی گیلانغرب اظهار کرد: 14 طرح کشاورزی، دامپروری و صنعتی در جلسه کارگروه امروز تصویب شده است. این طرح‌ها شامل یک طرح احداث فرآورده‌های لبنی، 13 طرح دامپروری برای ایجاد جایگاه پرورش گاو شیری، پرواربندی بره و گوسفند است.

 

علیرضا نظری امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی گیلانغرب اظهار کرد: 14 طرح کشاورزی، دامپروری و صنعتی در جلسه کارگروه امروز تصویب شده است. 

این طرح‌ها شامل یک طرح احداث فرآورده‌های لبنی، 13 طرح دامپروری برای ایجاد جایگاه پرورش گاو شیری، پرواربندی بره و گوسفند است.

نظری ‌افزود: برای ایجاد این‌ 14طرح‌ در مجموع 9 میلیارد و 760 میلیون ریال اختصاص یافته است، با ایجاد این طرح‌ها‌ 21 فرصت شغلی جدید در شهرستان گیلانغرب ایجاد خواهد شد.

وی این طرح‌ها را شامل یک طرح احداث فرآورده‌های لبنی و 13 طرح دامپروری برای ایجاد جایگاه پرورش گاو شیری و پرواربندی بره و گوسفند اعلام کرد.

نظری تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 672 طرح کشاورزی با بیش از 370 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به تصویب رسیده است که با احداث و راه‌اندازی این طرح‌ها برای هزار و 100 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

معاون فرماندار گیلانغرب گفت: تاکنون 127 طرح از مجموع طرح‌های مصوب، منجر به انعقاد قرارداد شده که از این تعداد به 115 طرح بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

نظری افزود: شهرستان گیلانغرب از حیث طرح‌های مصوب، انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب، همچنان بیشترین عملکرد را در سطح استان کرمانشاه داشته و رتبه نخست استان را در این راستا در اختیار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد